فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین اعلام کرد که نیازمندی های نظامیان به ژنرال آمریکایی گزارش داده است

© Photo / U.S. Army Europeخیانت اوکراین به آمریکا
خیانت اوکراین به آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.06.2023
اشتراک
زالوژنی فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین اعلام کرد که به ژنرال میلی در خصوص نیازمندی های نظامیان گزارش داده است.
به گزارش اسپوتنیک، والری زالوژنی فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین در کانال تلگرامی خود اعلام کرد که به ژنرال مارک میلی رئیس کمیته مشترک روسای ستادهای کل نیروهای مسلح ایالات متحده آمریکا در خصوص شرایط در خط مقدم و نیازمندی های نظامیان اوکراینی گزارش داده است.
در این اطلاعیه که در کانال تلگرامی زالوژنی منتشر شده، آمده شده است: "در قالب گفتگوی مستمر با شرکا، گفتگوی تلفنی با ژنرال مارک میلی رئیس کمیته مشترک روسای ستادهای کل نیروهای مسلح ایالات متحده آمریکا برگزار کردم. بشکل مفصل شرایط در تمامی بخش های خطوط مقدم مورد بررسی قرار گرفت... در خصوص نیازمندی های نیروهای مسلح اوکراین در انواع مشخص و تجهیزات مین روبی برای وی توضیح دادم".
در این اطلاعیه تاکید می شود زالوژنی و میلی موافقت کردند که در تماس بوده و "فعالانه همکاری نمایند".
اندکی پیش و پس از چهار حمله ای که توسط نیروهای مسلح فدراسیون روسیه به برخی مراکز نظامی در اوکراین صورت گرفت، زالوژنی در انظار عمومی ظاهر نمیشد. بنا بر گزارش رئیس گروه هکری "جوکر د ان ار" به نقل از برخی منابع در نیروهای مسلح اوکراین، زالوژنی تحت چند عمل جراحی سخت قرار گرفته و بدلیل وضعیت سلامتی خود ممکن است که از سمت خود کنار برود. اولین سوالهای در خصوص وضعیت سلامتی و محل استقرار زالوژنی پس از آن مطرح شدند که در تاریخ 10 می در ناتو اعلام شد که وی این پیمان را از عدم امکان خود برای سخنرانی در برابر اعضای کمیته جنگی این پیمان حتی بصورت تماس ویدئویی، خبر داده است.
کرملین مسکو و موزه دولتی تاریخ روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.06.2023
ارائه تسلیحات غرب به اوکراین امنیت جهانی را تهدید می کند
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала