تجمع حامیان حزب مخالف گرجستان در فرودگاه تفلیس + ویدئو

© Sputnik / Alexander Chipurin /  مراجعه به بانک تصاویر بازداشت چهار ایرانی در تفلیس به خاطر به همراه داشتن هروئین و متادون
بازداشت چهار ایرانی در تفلیس به خاطر به همراه داشتن هروئین و متادون - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.05.2023
اشتراک
پس از فرود هواپیما مسکو - تفلیس، مخالفان سعی کردند از صف ماموران پلیس در فرودگاه تفلیس عبور کنند.
به گزارش اسپوتنیک، پس از فرود اولین پرواز مسکو- تفلیس بعد از وقفه ای چهار ساله، حامیان حزب مخالف گرجستان "دروآ" ("زمان") سعی کردند از صف ماموران پلیس در فرودگاه تفلیس عبور کنند.
پلیس موفق شد معترضان را متوقف کند، آنها همچنان با پوستر در منطقه مجاور فرودگاه حضور دارند. آنها اجازه ورود به خود ترمینال را ندارند، فقط روزنامه نگاران اجازه دسترسی دارند.
معترضان به از سرگیری پروازها با روسیه از صبح در مرکز تفلیس تجمع کردند و با اتومبیل به سمت فرودگاه حرکت کردند. آنها پرچم اتحادیه اروپا و اوکراین را روی خودروها نصب کردند.
مقامات گرجستان تعداد زیادی از افسران پلیس را به فرودگاه فرستادند که ساختمان فرودگاه را محاصره کنند.
هواپیمای شرکت هواپیمایی روسی "آزیموت" حدود یک ساعت پیش در پایتخت گرجستان به زمین نشست. در مجموع 86 مسافر در هواپیما بودند.
گردشگران روسی تمایلی به برقراری ارتباط با خبرنگاران ندارند. نمایندگان شرکت های تلویزیونی مخالف از آنها سؤالات تحریک آمیزی می پرسند، به ویژه اینکه آیا آنها روسیه را اشغالگر می دانند یا خیر؟ پلیس گشت در تلاش برای برقراری نظم است.
در 11 می، ولادیمیر پوتین رژیم روادید با گرجستان را لغو کرد و همچنین ممنوعیت پروازهای هواپیماهای روسی را لغو کرد. شرکت هواپیمایی "آزیموت" در 16 می مجوز پروازهای بین دو پایتخت را از تفلیس دریافت کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала