برگزاری فینال جشنواره آواز دوران جنگ جهانی دوم "راه به سوی یالتا" به پایان رسید

© Sputnik / Konstantin Mihalchevskiy /  مراجعه به بانک تصاویر Международный музыкальный фестиваль "Дорога на Ялту"
Международный музыкальный фестиваль Дорога на Ялту - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.05.2023
اشتراک
جشنواره آواز "راه به سوی یالتا" میراث آوازهای شوروی در مورد جنگ را حفظ کرده و پیش می برد شرکت کنندگان از سراسر جهان آنها را به زبانهای خود اجرا می کنند.
جشنواره بین المللی آوازها در مورد جنگ جهانی دوم که به زبان های مختلف اجرا شده اند، پنجمین بار است که برگزار می گردد. این بار در فینال آن نمایندگان 15 کشور حاضر شدند. شرکت کنندگانی از اندونزی، آبمان و زیمباوه جایگاه های اصلی را به خود اختصاص دادند.
این جشنواره در سال 2019 با هدف ترویج و حفظ میراث آوازهای شوزوس در مورد جنگ که بخش جدایی ناپذیر فرهنگ روسیه می باشند، ایجاد گردید. موسیقی دانان از سراسر جهان در اینجا گرد هم آمدند تا نقش کلیدی ملت شوروی در پیروزی را ارج نهند.
موسیقی دانان از سراسر جهان آواز وطن پرستانه دوران جنگ جهانی دوم را به زبانهای ملی خود اجرا می نمایند. عنوان این جشنواره برگرفته از کنفرانس یالتا در ساب 1945 می باشد که در جریان آن ژوزف استالین رهبر شوروی با وینسون چرچیل نخست وزیر بریتانیا و فرانکلین روزولت رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا جهان بعد از جنگ جهانی را به بحث و گفتگو گذارد. کنفرانس یالتا معروف به بخش نهایی جنگ جهانی دوم است، زمانی که پیروزی بر نازی ها دیگر مشخص و غیر قابل بازگشت بود.
هنرمندی که صدای حیوانات را با ساز خود می نوازد +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.12.2022
کسب جوایز جهانی توسط هنرمندان موسیقی ایرانی
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала