کشته شدن مردی توسط یک گاو در هند

© Photo / PETA IndiaPETA India rescued a cow and named it Kim 'Kowdashian' to honour reality show star Kim Kardashian for her contribution to animal protection.
PETA India rescued a cow and named it Kim 'Kowdashian' to honour reality show star Kim Kardashian for her contribution to animal protection. - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.04.2023
اشتراک
مردی که روی ریل راه آهن در هند ادرار می کرد پس از آن که گاو بر روی او افتاد جان خود را از دست داد.
به گزارش اسپوتنیک و به نقل از ان دی تی وی، در هند، یک کارگر سابق راه آهن پس از آن که یک گاو بر روی او افتاد جان خود را از دست داد.
گزارش شده است که این حادثه در نزدیکی شهر الوار در ایالت راجستان رخ داده است. شیودایال شارما، ساکن محلی، که قبلاً به عنوان برقکار در راه آهن کار می کرد، روی ریل ادرار می کرد.
در همین لحظه در 30 متری این مرد قطار ونده بهارات با سرعت زیاد به گاوی برخورد کرد. شدت ضربه به حدی بود که قسمتی از بدن حیوان روی مرد افتاد و پس از آن مرد جان سپرد.
بر اساس آمار رسمی راه آهن هند، از سال 2019، بیش از صد هزار مورد برخورد قطار با گاو در این کشور ثبت شده است. مقامات در حال بررسی حصارکشی در امتداد 622 کیلومتری بخش بمبئی-احمدآباد و همچنین ساخت حدود هزار کیلومتر حصار در راه آهن مرکزی شمال در اوتار پرادش هستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала