در انگلیس حقیقت پنهانی در مورد ارتش اوکراین را افشا کردند

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر در انگلیس حقیقت پنهانی در مورد ارتش اوکراین را افشا کردند
در انگلیس حقیقت پنهانی در مورد ارتش اوکراین را افشا کردند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.04.2023
اشتراک
روزنامه تایمز می نویسد که اوکراین به دلیل کمبود موشک های ضد هوایی برای سامانه های پدافند هوایی در خطر از دست دادن کنترل حریم هوایی خود است.
به گزارش اسپوتنیک، یکی از نظامیان اوکراینی با علامت تماس "هالیوود" به این روزنامه گفت: "اکنون که روس ها می دانند مهمات ما در حال تمام شدن است، جسورتر می شوند. هر روز هلیکوپترها و هواپیماهای بیشتری از راه می رسند و آنها متوجه می شوند که ما نمی توانیم آنها را متوقف کنیم."
نویسنده مقاله منتشره در تایمز با استناد به مطالب محرمانه پنتاگون که به اینترنت درز کرده است، خاطرنشان می کند که اوکراین، به دلیل این وضعیت، در معرض خطر از دست دادن کنترل آسمان خود را در اوایل ماه آینده می گیرد.
هواپیماهای روسیه انبار تسلیحات موشکی و توپخانه ای  اوکراین را منهدم کردند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.04.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
هواپیماهای روسیه انبار تسلیحات موشکی و توپخانه ای اوکراین را منهدم کردند + فیلم
این نشریه تصریح می کند، علاوه بر این، فرماندهان نیروهای مسلح اوکراین از کمبود افراد به دلیل تعداد زیاد کشته ها در نبردهای آرتیوموفسک شکایت دارند.
ولادیمیر پوتین تاکید کرد، روسیه خواهان ادامه درگیری اوکراین نیست، بلکه به دنبال متوقف کردن آن است. اما کشورهای غربی به طور مداوم در مورد لزوم ادامه درگیری های نظامی ، افزایش عرضه سلاح و آموزش افراد نیروهای مسلح اوکراین در خاک خود صحبت می کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала