انفجار بمب دست ساز در یک کافه در سنت پترزبورگ + ویدئو

© Photo / From the eyewitness videoСпасатели на месте взрыва на Университетской набережной в Санкт-Петербурге
Спасатели на месте взрыва на Университетской набережной в Санкт-Петербурге - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.04.2023
اشتراک
با اعلام مرکز اورژانس سنت پترزبورگ، در پی انفجار در یک کافه در مرکز این شهر یک نفر کشته و 30 نفر زخمی شدند.
به گزارش اسپوتنیک، مرکز اورژانس شهر سنت پترزبورگ روز یکشنبه اعلام کرد:" انفجاری در کافه "استریت بار" در خیابان "یونیورسیتتسکایا" شهر سنت پترزبورگ رخ داد. در نتیجه این انفجار تاکنون یک نفر کشته و 30 نفر دیگر زخمی شدند. 24 نفر از آنها به مراکز پزشکی منتقل شدند، حال 6 نفر از آنها وخیم می باشد."
بر اساس گزارش ها، پس از این انفجار آتش سوزی رخ نداده است.
به گزارش کانال تلگرامی Readovka، این کافه روز یکشنبه میزبان یک شب میهن پرستانه کمیسر نظامی "ولادلن تاتارسکی" بود. وی در پی این انفجار جان خود را از دست داد.
طبق گزارشات محلی، به احتمال زیاد یک ماده منفجره در این کافه عمل کرده است، احتمال داده می شود که این ماده منفجره توسط یک خانم به این محل آورده شده باشد. قدرت ماده منفجره بیش از 200 گرم تی ان تی بوده است.
یکی از منابع آگاه در نیروهای مسلح روسیه اعلام کرد:" بمب دست سازی که در کافه ای در سن پترزبورگ منفجر شد، حاوی عناصر کشنده بود. این ماده منفجره که به اندازه یک صابون بود در مجسمه هدیه ای به تاتارسکی جایگذاری شده بود. هدف، فرمانده نظامی ولادلن تاتارسکی بود".
ماکسیم فومین (ولادلن تاتارسکی) یک وبلاگ نویس، کمیسر نظامی، نویسنده و سرباز گردان واستوک بود که در کانال تلگرامی خود با بیش از 270 هزار مشترک، هر روز از اتفاقاتی که در جبهه های دونباس می گذرد، صحبت می کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала