وزارت خارجه روسیه اطلاعات مربوط به حمله در استان بریانسک را منتقل خواهد کرد

© Sputnik / Vitaliy Belousovنگرانی روسیه از حملات ترکیه به مواضع نیروهای کرد
نگرانی روسیه از حملات ترکیه به مواضع نیروهای کرد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.03.2023
اشتراک
زاخارووا: وزارت خارجه روسیه اطلاعات مربوط به حمله در استان بریانسک را به جهان منتقل خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه روز پنجشنبه اعلام کرد که این وزارتخانه اطلاعات مربوط به حمله نیروهای خرابکار اوکراینی به استان بریانسک را در تمامی عرصه های بین المللی بعنوان یک سند دیگر از جنایات رژیم کی یف مطرح خواهد کرد.
بریانسک - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.03.2023
داده نمایی
حمله خرابکاران اوکراینی به منطقه بریانسک
الکساندر بوگوماز استاندار استان بریانسک بامداد روز پنجشنبه اعلام کرده بود که یک گروه خرابکار اوکراینی به این استان نفوذ کرده است. در منطقه لوبچان ایشان به سمت خودروهای مردم آتش گشوده بودند که در نتیجه آن دو نفر جان خود را از دست دادند. همچنین در روستای سوشانی که آنهم در منطقه کلیموفسکی قرار دارد، یک خانه در اثر برخورد گلوله یک پهپاد در آتش سوخت.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور فدراسیون روسیه سانحه رخ داده را یک عملیات تروریستی نامید. وی توجه همگان را به این مهم جلب کرد که این افراد متجاوز پس از آنکه دیدند که در یک خودرو کودک حضور دارد، آن را هدف گلوله باران خود قرار دادند.
این دیپلمات در پخش شبکه "ار ب کا" تصریح کرد: "وزارت امور خارجه این اطلاعات را در تمامی بعنوان یک مدرک دیگر جنایات رژیم کی یف مطرح کرده و به آن توجه عالی معطوف خواهد نمود، زیرا شرکای غربی – ما دیگر داخل پرانتز می گوییم شرکای غربی- دیگر هر کاری را می کنند تا تمامی واقعیت های جنایاتی که هر روز از جانب رژیم کی یف بیشتر و بیشتر می شوند، را انکار کنند".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала