فدراسیون فوتبال روسیه رای گیری برای انتقال به کنفدراسیون آسیا را به تعویق انداخت

© Sputnik / Aleksey Nikolskyi /  مراجعه به بانک تصاویر Генеральный директор ПАО "Газпром нефть" Александр Дюков
Генеральный директор ПАО Газпром нефть Александр Дюков  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.12.2022
اشتراک
روز سه شنبه رای گیری کمیته اجرایی فدراسیون فوتبال روسیه در مورد انتقال این فدراسیون از اتحادیه فوتبال اروپا به کنفدراسیون آسیا به تعویق افتاد.
به گزارش اسپوتنیک، فدراسیون فوتبال روسیه رای گیری کمیته اجرایی این سازمان درباره موضوع خروج از اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) و انتقال به کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) را به تعویق انداخت.
خاطرنشان می شود که این تصمیم به دلیل انجام بررسی ها و مشاوره های بیشتر در رابطه با انتقال احتمالی به کنفدراسیون اسیا مرتبط است. انتظار می رود رای گیری تا 31 دسامبر 2022 انجام شود.
روز جمعه جلسه کمیته اجرایی فدراسیون فوتبال روسیه برگزار شد که در آن تصمیمی برای انتقال به کنفدراسیون فوتبال آسیا گرفته نشد، این موضوع قرار بود در 27 دسامبر بررسی شود. الکساندر دیوکوف، رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال روسیه گفت که فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) با این انتقال مخالفت نخواهد کرد و درخواست خروج از یوفا باید تا 31 دسامبر ارائه شود تا فرصتی برای شرکت در مسابقات انتخابی جام جهانی 2026 وجود داشته باشد.
پیش از این فیفا و یوفا بیانیه مشترکی صادر کردند که بر اساس آن تیم ها و باشگاه های روسی از حضور در تمامی رقابت های بین المللی برای مدت نامعلومی محروم شدند. در همین راستا تیم ملی فوتبال روسیه از مرحله انتخابی مسابقات جام جهانی قطر در منطقه اروپا حذف شد. در اواسط ژوئیه، دادگاه داوری ورزش (CAS) درخواست تجدید نظر روسیه علیه تصمیمات فیفا و یوفا را رد کرد. در ماه سپتامبر، یوفا همچنین تصمیم گرفت اجازه شرکت در مسابقات مقدماتی قهرمانی اروپا برای سال 2024 را نیز ندهد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала