بدل جانی دپ در دسته‌ی عزاداری حسینی در تبریز +عکس

© AP Photo / John SmierciakАмериканский актер Джонни Депп
Американский актер Джонни Депп - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.08.2022
اشتراک
شباهت عجیب یک شهروند به جانی دپ بازیگر، تهیه کننده و صداپیشه هالیوودی در فضای مجازی خبرساز شده است.
به گزارش اسپوتنیک، چند روزی‌ست که تصاویری از شباهت بسیار زیاد یک شهروند ایرانی به جانی دپ، بازیگر هالیوودی سوژه داغ فضای مجازی شده است. ویدئوی حضور این شخص در فضای مجازی پربازدید شد تا جایی که حتی برخی سیاستمداران به تایید و تکذیب ادعا‌هایی در مورد حضور جانی دپ در عزاداری محرم امسال پرداختند.
اما حقیقت این است که شخص یک ایرانی متولد تبریز می‌باشد که به خاطر شباهتش به جانی دپ، به طور اتفاقی سوژه رسانه‌های خبری در ایران شده است. جانی دپ ایرانی، نام کاملش را امین محمودپور ثالث اعلام کرده است و گفته که دوستان و نزدیکانش او را امین ثالث صدا می‌زنند. او متولد تبریز، ۲۹ سال سن دارد و دانشجوی انصرافی پزشکی است و در حال حاضر مشغول فعالیت در بازار‌های مالی است.
امین ثالث مدعی است که برای دیده شدن به عزاداری نرفته بود و فیلم را هم دوستان او نگرفتند. او به یک خبرگزاری ایرانی گفته به دلیل این که امسال نتوانسته‌اند موکب برپا کنند، برای عزاداری به سر کوچه‌شان رفته بود که ویدئو و تصاویری از او در این مراسم ضبط و منتشر شد.
او همچنین صفحه‌ای در فضای مجازی دارد که آن را حدود ۵ ماه قبل ایجاد کرده و حالا به لطف وایرال شدن ویدئو و تصاویر حضورش در عزاداری‌های امسال به سرعت دنبال کنندگانش در حال افزایش است و در این مدت کوتاه دنبال‌کنندگان صفحه‌اش به ۱۲ هزار نفر رسیده است.
جمع زیادی از کاربران ایرانی از این همه شباهت که این فرد به بازیگر هالیوودی دارد متعجب هستند اما برخی عنوان می‌کنند که شاید او از عمل‌های زیبایی برای رسیدن به این شباهت بهره برده است. گروهی از کاربران با کنایه عنوان می‌کنند که ایرانی ها در کار کپی کردن هستند و هر روز بدل جدید در این کشور ظاهر می‌شود. برخی از کاربران اما معتقدند که دید شدن این شخص به خواست خدا اتفاق افتاده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала