واکنش ترامپ به بازرسی خانه‌اش در فلوریدا+ فیلم

© AP Photo / Evan Vucciدونالد ترامپ
دونالد ترامپ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.08.2022
اشتراک
اقامتگاه مارالاگوی در پالم بیچ فلوریدا، در حال حاضر تحت محاصره، یورش و اشغال گروه بزرگی از ماموران اف بی آی است.
به گزارش اسپوتنیک با استناد به رسانه های آمریکایی، دونالد ترامپ اظهار داشت که با توجه به کار و همکاری با نهادهای دولتی مربوطه، این تفتیش بدون اعلام قبلی منزل من ضروری و مناسب نبود.
دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا در ادامه گفت: " این رفتار نادرست دادستانی، استفاده از سیستم قضایی به عنوان سلاح و حمله دموکرات های چپ افراطی است که به شدت نمی خواهند من برای ریاست جمهوری در سال 2024 نامزد شوم.
این روزها، روزهای تاریکی برای کشور ما است، زیرا خانه زیبای مارالاگوی من، در پالم بیچ فلوریدا، در حال حاضر تحت محاصره، یورش و اشغال گروه بزرگی از ماموران اف بی آی است. آنها حتی گاوصندوق مرا هم شکستند.
هرگز چنین اتفاقی برای یک رئیس‌جمهوری آمریکا رخ نداده است. چنین حملاتی فقط در کشورهای شکست خورده و جهان سومی ممکن است رخ دهد و متأسفانه آمریکا اکنون به یکی از آن کشورها تبدیل شده و در سطحی بی سابقه فاسد شده است".
ترامپ دلیل ورود ماموران اف بی آی به اقامتگاهش را اعلام نکرده اما بر اساس اعلام رسانه های آمریکایی، اف‌بی‌آی به دنبال جعبه‌های حاوی اسناد و مدارک کاخ سفید است که به اقامتگاه ترامپ انتقال یافته و گفته می‌شود در بین آنها اسناد طبقه‌بندی شده هم وجود دارد.
یک منبع آگاه در ماه آوریل گفته بود که وزارت دادگستری آمریکا تحقیقات اولیه‌ای را درباره اقدام ترامپ در انتقال اسناد رسمی ریاست جمهوری به اقامتگاهش در فلوریدا آغاز کرده است. این تحقیقات پس از آن آغاز شد که اداره آرشیو و سوابق ملی آمریکا در ماه فوریه به کنگره اطلاع داد که ۱۵ جعبه از اسناد کاخ سفید را در اقامتگاه ترامپ پیدا کرده که بعضی از این اسناد محرمانه بوده‌اند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала