نمایندگان کنگره آمریکا تفتیش خانه ترامپ را اقدامی بی سابقه خواندند

© Fotolia / Andrea IzzottiЛоготип ФБР на входе в их штаб-квартиру в Вашингтоне
Логотип ФБР на входе в их штаб-квартиру в Вашингтоне - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.08.2022
اشتراک
نمایندگان کنگره آمریکا خواستار گزارش اف بی آی در مورد تفتیش خانه ترامپ شدند.
به گزارش اسپوتنیک، اعضای مجلس نمایندگان ایالات متحده به نمایندگی از حزب جمهوری خواه از کریستوفر ری، رئیس اداره تحقیقات فدرال (اف بی آی)، خواستار گزارشی درباره انجام تفتیش ها در املاک دونالد ترامپ، رئیس سابق دولت، شدند. بر اساس بیانیه ای که روز سه شنبه توسط نمایندگان کنگره منتشر شد، اقدامی "بی سابقه" در تاریخ این کشور.
از گزارش‌های خبری اخیر، اعضای کنگره دریافتند که شما به‌عنوان مدیر اف‌بی‌آی دستور بازرسی در اقامتگاه شخصی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا را صادر کرده‌اید. چنین اقدامی در تاریخ کشور ما بی‌سابقه است. نتیجه درخواست تجدیدنظری است که از طرف 12 قانونگذار آمریکایی ارسال شده است.
این سند تاکید می کند که هیچ یک از اعضای کمیته های مربوطه مجلس نمایندگان ایالات متحده "از هرگونه تهدید واقعی یا تصور شده علیه امنیت ملی آگاه نیستند"، که گفته می شود اسناد یا داده هایی که در اختیار رئیس جمهور سابق است.
در فراخوان آمده است: "کنگره مستحق دریافت پاسخ های فوری از سوی شما در رابطه با اقداماتی است که شما دستور داده اید. بنابراین، ما از این طریق درخواست می کنیم که فوراً در مورد هر گونه تهدید علیه امنیت ملی که به عنوان توجیهی برای تصمیم شما عمل می کند، توضیح دهید."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала