فوتبالیستی که برادرش را به جای خودش به عروسی فرستاد +عکس

© Photo / Hosna Mirhadi حسنا میرهادی، نخستین بانوی فوتبالیست رشته حرکات نمایشی در ایران
 حسنا میرهادی، نخستین بانوی فوتبالیست رشته حرکات نمایشی در ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.08.2022
اشتراک
فوتبالیست آفریقایی به خاطر توافق با تیم مالموی سوئد، برادرش را به جای خودش به عروسی فرستاد تا نقش داماد را داشته باشد.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از سایت افتونبلادت سوئد، در حالی که مراسم عروسی و مراسم امضای قرارداد با باشگاه سوئدی برای محمد بویا تورای، فوتبالیست سیرالئونی هم‌زمان شده بود، او تصمیم گرفت برادرش را به مراسم عروسی بفرستد و خودش به سوئد رفت تا با مالمو مدافع عنوان قهرمانی این کشور قرارداد امضا کند که این اقدام وی خبرساز شده است.
قهرمان سوئد از این بازیکن خواست که یک روز زودتر از موعد مقرر به سوئد بیاید و این بازیکن که نمی‌خواست فرصت بازی در بهترین تیم سوئد را از دست بدهد ازدواج خود را به باشگاه اعلام نکرد و از برادرش خواست که در مراسم به جای او حاضر شود.
این بازیکن ۲۷ ساله گفت: «من در یک موقعیت عجیب قرار دارم. من با همسرم ازدواج کردم، اما هنوز او را به عنوان همسر ندیده‌ام. او همچنین عنوان کرد که پس از قهرمانی در سوئد به ماه عسل خواهد رفت.»
برخی از کاربران با کنایه و جملات آمیخته با طنز به این خبر واکنش نشان می‌دهند. برخی دگیر از کاربران عنوان می‌کنند که اگر عروس خانم هم از شرایط همسرش با خبر بوده و آن موقعیت را به خاطر آینده‌شان پذیرفته این اقدام او قابل توجیح می‌باشد در غیر این صورت بهتر بود پس از مراسم ازدواجش برای قرارداد کاری‌اش اقدام می‌کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала