شلیک دستکم ۴۰ موشک از نوار غزه به اسرائیل + ویدئو

© AFP 2023 / Menahem KahanaСистема противовоздушной обороны Израиля Iron Dome перехватывает ракету, запущенную из сектора Газа
Система противовоздушной обороны Израиля Iron Dome перехватывает ракету, запущенную из сектора Газа - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.08.2022
اشتراک
گروه "جهاد اسلامی" روز جمعه دستکم ۴۰ موشک از نوار غزه به سمت اسرائیل شلیک کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ایستگاه رادیویی "کان" اسرائیل اعلام داشت: گروه "جهاد اسلامی" روز جمعه دستکم ۴۰ موشک از نوار غزه به سمت اسرائیل شلیک کرد که حدود ۳۰ فروند از آنها رهگیری شدند.
پیش از این سرویس مطبوعاتی ارتش اسرائیل اعلام کرده بود که آژیرهای حمله هوایی در مناطق مرکزی و جنوبی این کشور به صدا درآمده و به ساکنان درباره حملات موشکی هشدار داده شده است.
به گزارش کان، سیگنال‌های پدافند هوایی در شهرهای ریشون لزیون، بات یام، هولون و یاون در بخش مرکزی اسرائیل و همچنین در اشکلون و اشدود در جنوب این کشور فعال شدند.
پیش از این ارتش اسرائیل از اجرای عملیات طلوع علیه گروه جهاد اسلامی در نوار غزه خبر داده بود. در پی حمله نظامی اسرائیل به اهدافی در نوار غزه، وضعیت اضطراری در پشت جبهه این کشور اعلام شده است. اشرف القدره، سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین اعلام داشت که تعداد کشته شدگان حملات هوایی امروز اسرائیل به نوار غزه به ۱۰ نفر رسیده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала