روسیه شکست ناپذیر است + ویدئو

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر پرچم مسکو روسیه
پرچم مسکو روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.08.2022
اشتراک
یکی از ساکنان سورودونتسک به دوستان و بستگان خود در روسیه سلام می فرستد.
به گزارش اسپوتنیک، یکی از ساکنان سورودونتسک به دوستان و بستگان خود در روسیه سلام می فرستد.
این ساکن سورودونتسک گفت: "روسیه شکست ناپذیر است. من می خواهم به همه سلام برسونم و بگویم که بچه ها ما زنده ماندیم. ما همه چیز را از سر گذراندیم و زنده ماندیم.
بالاخره انتظار ما به ثمر رسید و سربازان ما به اینجا رسیدند. با دیدن نیروهای روسیه و جمهوری خلق لوهانسک، شادی ما حد و مرز نمی شناخت. همه شاد بودند.

وقتی آنها را دیدیم، نمی توانستیم بگذاریم از ما دور شوند. با آنها حرف زدیم. سوال ها زیاد بود. آنها را پرسش باران کردیم و شنیدن زبان مادری "زبان روسی" خیلی لذت بخش بود.

به همین دلیل می خواهم به همه بگویم که روسیه شکست ناپذیر است. روسیه، سرزمین مادری ماست. آنهایی که اینجا بودند، مزدوران غربی، لهستانی بودند. آنها از ما متنفر بودند. ما را مسخره می کردند. خانه های ما را روز و شب بمباران کردند. سه ماه تمام در زیرزمین نشستیم و خود را در آنجا حبس کردیم. نهایتا زنده ماندیم. آری، بچه ها جان سالم به در بردیم که خیلی خوب است".
گفتنی است، در 21 فوریه، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، فرمان‌هایی را امضا کرد که در آن جمهوری‌های دونتسک و لوگانسک را که در سال 2014 استقلال خود را از کی‌یف اعلام کرده بودند، به رسمیت شناخت و در 24 فوریه، روسیه عملیات نظامی ویژه را برای غیرنظامی کردن اوکراین آغاز کرد.
روسیه بامداد روز پنجشنبه ۲۴ فوریه عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند" نامید.
به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "غیر نازی سازی و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
پوتین خطاب به شهروندان خود گفت که شرایط "نیازمند اقدام قاطع و فوری" است، زیرا جمهوری‌های دونباس درخواست کمک کرده‌اند. به گفته رهبر روسیه، تمام مسئولیت این خونریزی بر عهده وجدان رژیم حاکم بر اوکراین خواهد بود.
غرب پس از آغاز عملیات نظامی در اوکراین، فشار تحریم ها بر مسکو را افزایش داد. برخی کشورها از مسدود شدن دارایی های روسیه خبر دادند، بسیاری از برندها کشور را ترک کردند. اتحادیه اروپا قبلاً شش بسته تحریمی را تصویب کرده است که به ویژه شامل تحریم تدریجی واردات زغال سنگ و نفت استعملیات ویژه نظامی روسیه نتیجه سال ها تحریک غرب در اوکراین است. غرب سال‌ها عمدا حکومت نظامی را تحریک کرد تا در نتیجه این تحریکات و واکنش مسکو، یک تعطیلی بی پایان با تحریم‌ها آغاز کند. روسیه با اوکراین و مردم اوکراین در جنگ نیست. هدف اصلی جلوگیری از یک درگیری جهانی است که در حال آماده سازی است و در آن اوکراین نقش یک پایگاه نظامی برای حمله به فدراسیون روسیه تعیین شده است. مقامات کی یف 8 سال فرصت داشتند تا موضوع را در چارچوب تمامیت ارضی خود از طریق مذاکره حل کنند، اما اوضاع پیشرفت نکرد.
در همین حال، نیروهای امنیتی اوکراین در حال استقرار چندین موشک انداز درست در مناطق مسکونی کی یف و سایر شهرهای اوکراین هستند. پوتین آن را یک تاکتیک تروریستی خواند.
عملیات ویژه نظامی روسیه نتیجه سال ها تحریک غرب در اوکراین است. غرب سال‌ها عمدا حکومت نظامی را تحریک کرد تا در نتیجه این تحریکات و واکنش مسکو، یک تعطیلی بی پایان با تحریم‌ها آغاز کند. روسیه با اوکراین و مردم اوکراین در جنگ نیست. هدف اصلی جلوگیری از یک درگیری جهانی است که در حال آماده سازی است و در آن اوکراین نقش یک پایگاه نظامی برای حمله به فدراسیون روسیه تعیین شده است. مقامات کی یف 8 سال فرصت داشتند تا موضوع را در چارچوب تمامیت ارضی خود از طریق مذاکره حل کنند، اما اوضاع به جلو نرفت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала