واکنش ملی‌پوشان فوتبال ایران علیه دخالت نمایندگان در تصمیمات فدراسیون فوتبال +عکس، ویدئو

© Photo / IRNA تیم ملی فوتبال ایران
 تیم ملی فوتبال ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.08.2022
اشتراک
استوری مشترک بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران با مضمون "دخالت نکنید".
به گزارش اسپوتنیک، بروز مشکلات و جنجال‌های اخیر در فوتبال ایران در آستانه جام جهانی و ورود نمایندگان مجلس به ماجرای قرارداد مارک ویلموتس، سبب شد تا بازیکنان تیم ملی در یک استوری مشترک از آن‌ها بخواهند اجازه دهند فوتبالی‌ها در این موارد تصمیم بگیرند و آنها در این موارد دخالتی نداشته باشند.
جمعی از ملی‌پوشان فوتبال ایران پیامی خطاب به دو تن از نمایندگان مجلس و اعضای مجمع فدراسیون فوتبال ایران را در صفحه شخصی خودشان در اینستاگرام منتشر کردند. آنها در یک استوری هماهنگی نوشتند: «ما سربازان تیم ملی فوتبال ایران امیدواریم آقایان احسان قاضی‌زاده هاشمی و نصرالله پژمانفر وقت خود را صرف معیشت و مشکلات اقتصادی مردم کنند و اجازه بدهند فوتبالی‌ها در مورد فوتبال تصمیم بگیرند. خواهش ما این است که اعضای محترم مجمع فدراسیون تصمیمی بگیرند که اسم ایران و آبروی فوتبال ایران در جام جهانی حفظ شود و بتوانیم شادی را به مردم عزیزمان هدیه دهیم. در جام جهانی قبلی تیم ملی در کمال آرامش توانست بهترین نتایج تاریخ را کسب کند. امیدواریم عزت و آرامشی که از بین رفته است دوباره به فدراسیون فوتبال بازگردد.»
کاربرانی با کنایه به این استوری عنوان می‌کنند که فوتبالی‌ها از بیت‌المال هزینه می‌کنند و می‌خواهند شادی را از جیب مردم به خودشان برگردانند و نگران معیشت و مشکات اقتصادی مردم هستند. این کاربران معتقدند اگر معیشت مردم برای این فوتبالی‌ها مهم باشد فوتبال را کنار می‌گذارند که به این ترتیب برای فوتبال هزینه نمی‌شود و از این طریق مشکلات بسیار زیادی از مردم حل می‌شود.
کاربران عنوان می‌کنند که نمایندگان مجلس به عنوان نماینده مردم کشور حق حرف زدن و دفاع کردن از موضع مردم دارند و کسی نمی‌تواند آنها را از این بابت توبیخ کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала