احتمال بازداشت هالک ایرانی هنگام بازگشت به ایران +عکس، ویدئو

© Photo / SAJAD GHARIBIسجاد غریبی، هرکول ایرانی
سجاد غریبی، هرکول ایرانی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.08.2022
اشتراک
رسانه‌های خبری ایران از احتمال بازداشت هالک ایرانی در فرودگاه و پس از بازگشت وی به ایران خبر می‌دهند.
به گزارش اسپوتنیک، سجاد غریبی چهره اینستاگرامی مشهور به هالک ایرانی که مدت‌هاست در فضای مجازی با ترفندهای فراوان خود را در صدر خبرهای ایران قرار داه است به علت انتقادات فراوان از سوی کاربران و همچنین اهالی ورزش به ویژه ورزشکارانی که در رشته‌های بوکس و ورز‌ش‌های رزمی فعالیت دارند احتمال بازداشتش هنگام بازگشت به ایران را برای خود رقم زده است.
هالک ایرانی برای چندمین بار خود را نماینده ایران خواند و در مبارزه‌های ساختگی حاضر شد و هر بار مبارزه‌ای بسیار ضعیف و تحقیرآمیز را از خود به ‌نمایش گذاشت که این موضوع نه تنها بازتاب فراوانی در رسانه‌های خبری ایران داشت بلکه در اغلب رسانه‌های خارج از ایران نیز وایرال شد. به دنبال حواشی پیش آمده و انتقادات گسترده کاربران و اینکه این موضوع سبب زیر سوال رفتن وجهه ورزش ایران در صحنه‌های بین‌المللی شده، زمینه برخورد جدی با او، توبیخ و احتمال بازداشت وی در زمان بازگشت به ایران را بیشتر کرده است.
بسیاری از کاربران ضمن ابراز تاسف و انتقاد از این شخصیت که برای دیده شدن و جذب فالوئر با آبروی مردم خود بازی کرده است، امیدوارند با طور جد با او برخورد شود و برای او مجازاتی سنگین در نظر گرفته شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала