دیدار مشاور رهبر ایران با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین

CC BY 4.0 / Tasnim news agency / دیدار مشاور رهبر ایران با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین
دیدار مشاور رهبر ایران با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.08.2022
اشتراک
علی اکبر ولایتی مشاور رهبر ایران در امور بین الملل با زیاد نخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری تسنیم، علی اکبر ولایتی در این دیدار که روز گذشته ١٢ مرداد انجام شد، ضمن خوش آمد گویی، به تحلیل مباحث مختلف و جریانات موجود در منطقه و جریان مقاومت پرداخت و گفت: ما ارتباط نزدیک و جدی با جنبش جهاد اسلامی و مقاومت فلسطین داریم .
مشاور رهبر ایران در ادامه به تحلیل اوضاع در یمن ،عراق، سوریه ، افغانستان و ترکیه پرداخت و در مورد عراق افزود: جدی ترین دموکراسی در مجموعه جهان عرب در عراق وجود دارد و این کشور در طی تاریخ اسلام مبدا تاریخ، سیاست و علم بوده است و می توان گفت بالقوه و بالفعل در آینده قوی ترین کشور عربی است.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس جمهوری اسلامی ایران در دیدار با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.08.2022
گزارش و تحلیل
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با رئیس مجلس ایران دیدار کرد
ولایتی به سفر مقامات کشورهای همسایه به ایران اشاره و بر اهمیت این سفرها و اقتدار ایران در منطقه تاکید کرد.
دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم ضمن ابراز خرسندی از این دیدار از مواضع جمهوری اسلامی ایران و رهنمودهای رهبر ایران در حمایت از آرمان‌های مردم فلسطین تقدیر کرد و گفت: مقام معظم رهبری در قلب ما جای دارند و شخصیتی در جهان قابل مقایسه با ایشان وجود ندارد .
زیاد نخاله افزود: شما برادر بزرگ ما هستید و هم در داخل ایران و هم خارج از ایران نقش بسیار مهم و موثری دارید. خوشحال هستم در زمانی به ایران سفر کردم که ایران از همیشه مقتدر تر و قوی تر است و مقاومت هم امروز مقاوم تر و مقتدر تر از هر زمانی است.
وی با تاکید بر این که در داخل فلسطین هم اوضاع خوب است افزود: اسرائیلی ها امروز تحت تاثیر قدرت جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مقاومت قرار دارند و از همه طرف محاصره شده اند و این امر چیزی است که به برکت رهنمودهای مقام معظم رهبری میسر گردیده است که ایران و مقاومت هر روز قدرتمند تر از گذشته باشد.
زیاد نخاله تاکید کرد: امروز جنبش جهاد اسلامی در تمامی مواضع در حوزه مقاومت وضعیت مطلوبی دارد و به رغم تمام تلاش هایی که دشمنان و هم پیمان آنان کرده اند وضعیت مقاومت در حال پیشرفت می باشد و در تمام جبهه ها دشمن محاصره است و شاهد هستیم که سیاست های دشمنان و آمریکا در برابر قدرت جمهوری اسلامی ایران یک سیاست بسیار ناتوان است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала