اعتراف آلمان به شکست تحریم های ضد روسیه

CC BY 2.0 / Steffen Voß / Bundestagچرا دیدار ویدیویی نمایندگان پارلمان های آلمان و ایران بطور ناگهانی لغو شد؟
چرا دیدار ویدیویی نمایندگان پارلمان های آلمان و ایران بطور ناگهانی لغو شد؟ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.08.2022
اشتراک
رسانه: آمار تجارت با روسیه امیدها برای تأثیر تحریم ها را ازهم فروپاشید.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از "دی ولت"، اولاف گرسمان، ستون نویس دی ولت می گوید علیرغم تحریم های زغال سنگ، طلا، فولاد و ودکا، تجارت آلمان با روسیه به رشد خود ادامه می دهد.
نویسنده با اشاره به مقاله ای در روزنامه سوددویچه سایتونگ، هدف از تحریم روسیه را "ارسال سیگنال به پوتین" عنوان کرد. گرسمان افزود که رهبر روسیه بعید است به چنین "سیگنالهایی" توجه کند.
این روزنامه نگار تاکید کرد که با وجود تحریم زغال سنگ، فولاد، الوار، سیمان و طلا روسیه، تجارت بین دو کشور به دلیل افزایش قیمت گاز رو به رشد است.
پوتین: حجم  تجارت میان روسیه و ایران در 6 ماه گذشته 40 درصد افزایش یافته است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.07.2022
پوتین: حجم تجارت میان روسیه و ایران در 6 ماه گذشته 40 درصد افزایش یافته است
بر اساس گزارش اداره آمار آلمان، این کشور در ماه ژوئن 3.5 میلیارد یورو برای سوخت آبی از روسیه پرداخت کرده است. از ماه مه، این رشد به پنج درصد و در مقایسه با ژوئن سال گذشته - 39 درصد رسیده است.
گرسمان استدلال می کند که، صرفاً از نظر ریاضی، درآمد حاصل از صادرات به آلمان بیشتر هزینه های نظامی روسیه را پوشش می دهد. وی اذعان داشت که واردات از روسیه به لحاظ فیزیکی 30 درصد کاهش یافته است، اما تاکید کرد که هدف آلمان محقق نشده است.
وی در خاتمه گفت: " همه چیز خلاف محاسبات ما شد. روسیه بودجه خود را متعادل می کند و می تواند گاز بیشتری را برای تولید آینده در زمین باقی بگذارد. به طوری که بعدها حتی میلیاردها یورو و روبل از آلمان به روسیه سرازیر خواهد شد".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала