پیشنهاد بانوی ووشوکار خطاب به هالک ایرانی پس از مغلوب شدنش +ویدئو

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / (cropped image)Иранская ушуистка Шахрбану Мансуриан
Иранская ушуистка Шахрбану Мансуриан - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.08.2022
اشتراک
شهربانو منصوریان در واکنش به شکست سجاد غریبی مقابل حریف قزاقستان پیشنهادی عنوان کرد که مورد توجه کاربران قرار گرفته است.
به گزارش اسپوتنیک، سجاد غریبی، معروف به هالک ایرانی، با حواشی زیادی که اخیرا در فضای مجازی ایجاد کرده است برای بسیاری از کاربران ایرانی آشناست. این مرد جوان پیش‌تر تصاویر و ویدئوهای زیادی از خود در اینستاگرام منتشر کرد و ادعای رقابت با بسیاری داشت.
وی پس از شکست خوردن در مقابل مارتین فورد در هفته گذشته نیز در زمان بسیار کوتاهی مقابل گوریل قزاق مغلوب شد که این موضوع حواشی و واکنشهای آمیخته با طنز کاربران را در این رابطه به همراه داشت.
اما به دنبال این ماجرا، شهربانو منصوریان، قهرمان ووشوکار ایرانی در واکنش به شکست سجاد غریبی مقابل حریف قزاقستان گفت: «یک هفته با من تمرینی کنی کل دنیا را شکست می‌دهی!» شهربانو منصوریان پیشتر نیز هالک ایرانی را به مبارزه دعوت کرده بود.
کاربران با کنایه و تمسخر از رفتار غیرحرفه‌ای هالک ایرانی روی رینگ صحبت می‌کنند و عنوان می‌کنند که کاملا مشخص است او قصد دارد از این طریق راهی برای شناخته شدن در میان مردم و جذب فالوئر را پیدا کند که البته تاکنون نیز تا حدودی در این مورد به هدفش رسیده است. برخی از کاربران عنوان می‌کنند که بهتر است شهربانو منصوریان وقت خود را با این هالک فتوشاپی نگذراند چراکه نتیجه‌ای جز آبروریزی بیشتر برای ایرانیان ندارد. گروهی از کاربران هم عنوان می‌کنند که باید با هالک ایرانی و عواملی که در این ماجرا دست دارند به طور جدی برخورد شود تا اینگونه مردم ایران و ورزشکاران ایرانی را به سخره نگیرند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала