مانورهای چینی اطراف تایوان می تواند تمرینی برای جنگ واقعی در آینده باشد

© Sputnik / Russian Defence Ministry /  مراجعه به بانک تصاویر مانورهای چینی اطراف تایوان می تواند تمرینی برای جنگ واقعی در آینده باشد
مانورهای چینی اطراف تایوان می تواند تمرینی برای جنگ واقعی در آینده باشد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.08.2022
اشتراک
سونگ ژونگ پینگ، کارشناس نظامی به گلوبال تایمز گفت: رزمایش های ارتش آزادیبخش خلق چین در نزدیکی تایوان در واکنش به سفر نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به این جزیره، می تواند تمرینی برای نبرد واقعی در آینده باشد.
به گزارش اسپوتنیک، سونگ ژونگ پینگ معتقد است که رزمایش های ارتش آزادیبخش خلق چین این بار "جامع و هدفمند" است و عزم راسخ برای حل مسئله تایوان را یک بار برای همیشه نشان می دهد و باید به عنوان تمرینی برای یک طرح نظامی تلقی شود.
وی افزود: در صورت بروز یک درگیری نظامی در آینده، این احتمال وجود دارد که برنامه های عملیاتی که در حال حاضر در حال تمرین هستند، مستقیماً به نبرد تبدیل شوند. این بدان معنی است که طرح جنگی ما به اطلاع مقامات ایالات متحده و تایوان رسیده است و ما به اندازه کافی اطمینان داریم که آنها را از عواقب تحریکات بیشتر به این طریق مطلع کنیم.
منطقه فرماندهی رزمی ارتش آزادیبخش خلق چین شرق شامگاه سه‌شنبه تمرینات نظامی مشترک خود را در آب‌های شمال، جنوب غربی و جنوب شرقی سواحل تایوان با مشارکت نیروی دریایی، نیروی هوایی، نیروهای موشکی، نیروهای پشتیبانی استراتژیک و نیروهای لجستیکی مشترک آغاز کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала