بازرسی کشتی حاوی غلات در استانبول توسط هیاتی از روسیه، ترکیه و سازمان ملل+ ویدئو

© Sputnikبازرسی کشتی حاوی غلات در استانبول توسط هیاتی از روسیه، ترکیه و سازمان ملل
بازرسی کشتی حاوی غلات در استانبول توسط هیاتی از روسیه، ترکیه و سازمان ملل - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.08.2022
اشتراک
هیئتی از روسیه، ترکیه، اوکراین و سازمان ملل متحد برای بازرسی کشتی حاوی غلات در استانبول حضور یافتند.
به گزارش اسپوتنیک، اوزجان آلتونبولاک، هماهنگ کننده مرکز هماهنگی مشترک استانبول گفت: کشتی حاوی غلات که بندر اوکراین را ترک کرده است توسط هیئتی متشکل از نمایندگان ترکیه، فدراسیون روسیه، اوکراین و سازمان ملل در استانبول بازرسی خواهد شد.
وی در رابطه با ورود اولین کشتی با غلات از بندر اودسا در استانبول گفت: صبح دیروز یک کشتی باری با ۲۷ هزار تن ذرت با پرچم سیرالئون بندر اودسا اوکراین را به سمت لبنان ترک کرد.
مسیر حرکت این کشتی توسط مرکز هماهنگی مشترک برنامه ریزی و نظارت شده است.
وی افزود: مسیر کشتی هنگام خروج از بندر، کریدور بشردوستانه ای که در آن حرکت می کند و همچنین کلیه مسائل مربوط به بازرسی آن طبق رویه ها و اصول توافق شده در کمیته هماهنگی انجام می شود.
این مقام خاطر نشان کرد: در حال حاضر، آماده سازی و برنامه ریزی مسیرهای کشتی هایی که غلات و مواد غذایی را از سه بندر اوکراین خارج می کنند، ادامه دارد.
وی در ادامه گفت: کشتی RAZONI که پیش از این انتظار ورود آن را داشتیم، به دلیل شرایط جوی، انتظار می‌رود نیمه شب در اسکله تعیین‌شده در استانبول لنگر بیاندازد. پس از انجام مراحل لازم، شناور با هیئتی متشکل از نمایندگان ترکیه، فدراسیون روسیه، اوکراین و سازمان ملل مورد بازرسی قرار می گیرد و بر اساس نتایج بازرسی، شناور به سفر خود به مقصد ادامه می دهد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала