وزیر آموزش و پرورش به دلیل گرمای شدید هوا از هوش رفت +عکس

© Depositphotos.com / Buurserstraat38زنده شدن زنی هنگام مراسم به خاکسپاری وی
زنده شدن زنی هنگام مراسم به خاکسپاری وی  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.08.2022
اشتراک
وزیر آموزش و پرورش در حین سخنرانی در مراسم خاکسپاری عادل آذر به علت گرمای هوا از هوش رفت.
به گزارش اسپوتنیک، یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش ظهر دوشنبه ۱۰ مردادماه در حین سخنرانی در مراسم خاکسپاری عادل آذر در دهلران به علت گرمای بیش از حد هوا از هوش رفت.
نوری به عنوان نماینده رئیس جمهوری برای شرکت در مراسم تشییع و خاکسپاری مرحوم دکتر عادل آذر، ظهر امروز وارد ایلام شد و سپس به دهلران سفر کرده است. گفتنی است ایشان با حضور نیروهای امدادی و اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی انتقال داده شده است. در حال حاضر حال جسمانی ایشان مساعد و خوب است و کسالت برطرف شده است.
پیکر مرحوم عادل آذر مشاور رئیس‌جمهور و رئیس مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی با حضور جمعی از مقامات کشوری و لشگری و دانشگاهیان در دانشگاه تربیت مدرس تشییع شد. محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور، محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسن ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران، سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران، فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه تربیت مدرس؛ جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نمایندگان ادوار مجلس و دیگر مقامات کشوری و لشگری در مراسم وداع و تشییع پیکر عادل آذر عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس و مشاور رئیس جمهور شرکت داشتند.
کاربران عنوان می‌کنند که دمای دهلران ۵۳ درجه سانتیگراد می‌باشد و هوا بسیار گرم است. این کاربران عنوان می‌کنند که مردم جنوب ایران در شرایط سخت آب و هوایی به سر می‌برند. بسیاری از کاربران ضمن ابراز تاسف از درگذشت مرحوم آذر، برای خانواده‌ی او صبر تحمل می‌کنند. جمع زیادی از کاربران به خوبی از مرحوم آذر یاد می‌کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала