هالک ایرانی در نخستین مبارزه واقعی و در راند اول ناک‌ اوت شد +ویدئو، عکس

© Photo / SAJAD GHARIBIسجاد غریبی، هرکول ایرانی
سجاد غریبی، هرکول ایرانی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.08.2022
اشتراک
سجاد غریبی در نخستین مبارزه واقعی خود در راند نخست ناک اوت شد و شکست خورد.
به گزارش اسپوتنیک، سجاد غریبی، ملقب به هالک ایرانی، در مبارزه پر سروصدای خود در دبی در اولین مبارزه واقعی خود مقابل جومانوف آلمات باخیتوویچ مشهور به گوریل قزاقستان، خیلی زود میدان را خالی کرد و در راند نخست ناک اوت شد و شکست خورد.
سجاد غریبی فعالیت گسترده ای در اینستاگرام دارد و با انتشار تصاویر و کلیپ هایی از خود، تبدیل به چهره اینستاگرامی شده است. وی روز گذشته در رویدادی به نام Wicked N' Bad با آلمات باخیتوویچ از قزاقستان به مبارزه پرداخت که در یک نبرد کاملا آماتور، این گوریل قزاق بود که موفق شد سجاد غریبی را در راند اول مبارزه و در کمتر از دو دقیقه ناک اوت کند.
پیش از این مبارزه او با مارتین فورد، پس از کری خوانی‌های فراوان لغو شده بود که بازتاب گسترده‌ای در میان کاربران ایرانی در فضای مجازی داشت. اکنون نیز مضحکه هالک ایرانی در توئیتر و سایر صفحات منشتر شده است.
کاربرانی با کنایه عنوان می‌کنند که اگر دختر قمه کش اینستاگرام را برای مبارزه با گوریل می‌فرستادند از هالک بهتر مبارزه می‌کرد. این کاربران معتقدند که این ماجراها و داستان‌ها با هدف شرط بندی و کسب درآمد و همچنین درگیر کردن افکار مردم می‌باشد.
کاربران عنوان میکنند که برای دومین بار است که این آقای به اصطلاح هالک ،آبروی ایران و ایرانی را برده است و از مسؤلین انتظار دارند که جلوی این افتضاح را بگیرند. این کاربران بر این باورند که امر به معروف برخورد با چنین آدم‌هایی است تا جلوی آبروریزی‌های بیشتر گرفته شود.
غالب کاربران معتقدند که در ماجرای سجاد غریبی کسی باید پاسخگو باشد؛ چراکه شخصی که حتی اصول اولیه مبارزه را بلد نیست و با چند مشت از یک حریف آماتور به .راحتی شکست می‌خورد. این کاربران عنوان می‌کنند که هر شخصی می‌تواند به صورت شخصی برای هر کسی در هر جای دنیا کری بخواند اما جایی که اسم ایران اسم نماینده یک ملت می آید دیگر برد و باخت آن شخص برد و باخت یک شخص نیست برد و باخت یک ملت است. مسئله ساده ای نیست که با یک عذرخواهی شخصی جمع بشود!
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала