صرب های کوزوو و متوهیا برای تظاهرات به خیابان های اصلی آمدند

CC BY 2.0 / Andre Engels / Holy Trinity Church in Petrić, Kosovo July 1999, leveled to the ground in August 1999صرب های کوزوو و متوهیا برای تظاهرات به خیابان های اصلی آمدند
صرب های کوزوو و متوهیا برای تظاهرات به خیابان های اصلی آمدند  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.07.2022
اشتراک
صرب‌های بخش شمالی کوزوو و شهر متوهیا در ارتباط با تصمیم پریشتینا برای ممنوعیت صربستان، روز یکشنبه در بزرگراه‌های اصلی این منطقه تظاهرات کردند.
به گزارش اسپوتنیک، صرب‌های بخش شمالی کوزوو و شهر متوهیا در ارتباط با تصمیم پریشتینا برای ممنوعیت صربستان، روز یکشنبه در بزرگراه‌های اصلی این منطقه تظاهرات کردند.
به گفته وی، مردم به طور کامل تردد در جاده های نزدیک کوسووسکا میتروویکا، یارین و زوبین پوتوک را مسدود کردند. معترضان که با تصمیم مقامات کوزوو موافق نیستند، شعار "تسلیم نشو" سر می دهند.
روسیه: اتحادیه اروپا و ناتو در مسئله کوزوو ورود کنند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.09.2021
روسیه: اتحادیه اروپا و ناتو در مسئله کوزوو ورود کنند
الکساندر ووچیچ، رئیس‌جمهور صربستان، پیشتر در خطاب به ملت گفته بود که وضعیت کوزوو و متوهیا تا حد امکان برای صرب‌ها پیچیده شده است. او نسبت به برنامه های پریشتینا برای اعلام بی اعتباری اسناد صربستان از روز دوشنبه هشدار داده بود.
وی گفت که ر درجه اول ما باید مصالحه کنیم. ما نمی‌توانیم بدون دست یابی به امتیازی از طرف مقابل کوزوو را به رسمیت بشناسیم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала