- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

نابودی 13 پست فرماندهی اوکراین در دونتسک توسط ارتش روسیه

© AP Photo / Giannis Papanikosنابودی 13 پست فرماندهی اوکراین در دونتسک توسط ارتش روسیه
نابودی 13 پست فرماندهی اوکراین در دونتسک توسط ارتش روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.07.2022
اشتراک
وزارت دفاع روسیه: ارتش در یک روز 13 پست فرماندهی اوکراین را در جمهوری دونتسک مورد هدف قرار داد و نابود کرد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه روز یکشنبه اعلام کرد: هوانوردی عملیاتی-تاکتیکی و نیروهای موشکی و توپخانه نیروهای مسلح روسیه در یک روز 13 پست فرماندهی دشمن را در جمهوری دونتسک مورد هدف قرار دادند.
در این گزارش آمده است: در طول روز 13 پست فرماندهی از جمله تیپ 95 حمله هوابرد در منطقه مایورسک جمهوری خلق دونتسک و همچنین نیروی انسانی و تجهیزات نظامی دشمن در 227 منطقه مورد اصابت قرار گرفت.
وزارت دفاع روسیه افزود: حملات عملیات تاکتیکی و هوایی ارتش، نیروهای موشکی و توپخانه به تأسیسات نظامی در خاک اوکراین ادامه دارد.
علاوه بر این، تا 100شبه نطامی و 25 واحد تجهیزات نظامی اوکراین در نتیجه حملات نیروهای هوافضای روسیه در مناطق شهرک‌های پوتمکینو، بلوگورکا در منطقه خرسون و بلایا کرینیتسا در منطقه نیکولایف نابود شدند. چهار انبار مهمات نیز در مناطق شهرک های موراخوفکا در منطقه نیکولایف، سربریانکا در جمهوری خلق دونتسک، زمیف در منطقه خارکف و شهر نیکولایف منهدم شدند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала