کلاهبرداری با پیامک‌های جعلی برنده شدن در قرعه‌کشی بلیت جام جهانی +ویدئو، عکس

۸ ورزشگاه قطر
۸ ورزشگاه قطر  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.07.2022
اشتراک
معاون اجتماعی پلیس فتا از کلاهبرداری در زمینه برنده شدن و حضور در جام جهانی قطر از طریق پیامک‌های جعلی خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، سرهنگ رامین پاشایی، معاون اجتماعی پلیس فتا در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس در خصوص بلیت بازی‌های تیم ملی در جام جهانی عنوان کرد: «طبق اطلاعیه‌های قبلی فدراسیون فوتبال در خصوص ثبت نام. و قرعه کشی بلیت‌های مسابقات تیم ملی در جام جهانی 2022 از بین متقاضیان می‌توانند به سامانه رسمی این فدراسیون به نشانیticket.ffiri.ir مراجعه و سایر شرایط و ضوابط ثبت نام و قرعه‌کشی در این زمینه را اعلام کنند. متاسفانه شاهد اقدامات مجرمان سایبری هستیم.»
وی با اشاره به کشف این اقدامات توسط پلیس فتا بر اساس مشاهدات صورت گرفته در فضای مجازی و گزارش‌های مردمی، گفت: «اقدامات مجرمان سایبری مربوط به ارسال پیامک مبنی بر برنده شدن در قرعه‌کشی، ثبت بلیت مسابقات جام جهانی از طریق شخصی است. شماره تلفن و ارسال لینک‌های آلوده.»
سرهنگ رامین پاشایی در ادامه افزود: «بسیاری از این شماره تلفن‌ها و سایت‌ها با اقدام به موقع پلیس فتا مسدود شدند، البته هموطنان باید توجه داشته باشند که تنها شماره تلفن رسمی فدراسیون فوتبال 10009892 است و مراقب ترفندهای مجرمان سایبری باشید. و شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک و یا نیاز به مشاوره می‌توانند از طریق شماره تلفن 096180 یا سایت رسمی پلیس فتا به نشانیcyberpolice.ir در قسمت گزارشات مردمی اطلاع دهند.»
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала