پیام‌های تسليت مقامات روسيه و آمریکا به بازماندگان قربانيان سيل در ايران

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / سیل در ایران
سیل در ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.07.2022
اشتراک
مقامات روسيه و آمريكا وقوع سیل در شهرهای ایران را به خانواده قربانیان و بازماندگان آن تسلیت گفتند.
به گزارش اسپوتنیک، کانال تلگرامی سفارت فدراسیون روسیه در تهران در پیامی نوشت: جناب آقای لوان جاگاریان، سفیر روسیه در ایران، به نمایندگی از تمامی کارکنان سفارت، تسلیت عمیق و خالصانه خود را به خانواده و بستگان کشته شدگان و مفقودان ناشی از سیل و طوفان که در روزهای اخیر در سراسر ایران رخ داده است، اعلام می دارد. سفارت برای تمامی آسیب دیدگان آرزوی بهبودی کامل و هرچه سریعتر دارد.
رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران نیز در توییتی نوشت: "به خانواده قربانیان و عزیزانی که در اثر سیل ویرانگر و رانش زمین در سراسر ایران آسیب دیده‌اند تسلیت گفته و یاد آنان را گرامی می‌دارم."
استان‌های سیستان و بلوچستان، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، کرمان، یزد، فارس، بوشهر، سمنان، البرز، قزوین، قم، تهران، زنجان، گیلان، مازندران، گلستان و شمال خراسان شمالی، هرمزگان و خوزستان از روز پنجشنبه ششم مرداد شاهد بارندگی های شدید و همراه با سیلاب در برخی مناطق بودند.
بنا به اعلام مهدی ولی پور، رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر ایران، ۵۳ نفر تا کنون جان خود را در استانهای مختلف به علت وقوع سیل از دست داده اند؛ ضمن اینکه ۱۶ نفر نیز مفقود شدند. ولی پورافزود: بیشترین تلفات مربوط به استان تهران و در امام زاده داوود و زرین دشا بوده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала