ایلان ماسک یک شکایت متقابل علیه توییتر ارائه کرد

© AP Photo / Susan Walshایلان ماسک، میلیاردر آمریکایی
ایلان ماسک، میلیاردر آمریکایی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.07.2022
اشتراک
گاردین و CNBC: ایلان ماسک یک ادعای متقابل علیه توییتر ارائه کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ایلان ماسک، کارآفرین آمریکایی، دعوای متقابلی را علیه توییتر، که مدیریتش پیش از این به دلیل امتناع از تکمیل معامله برای خرید این شبکه اجتماعی از او شکایت کرده بود، تنظیم کرده است. این مطلب توسط گاردین در 30 جولای گزارش شده است.
به نوشته این روزنامه، این شکایت 164 صفحه ای در 29 ژوئیه و پس از تعیین یک دادگاه پنج روزه تنظیم شده است که طی آن دادگاه تعیین می کند که آیا تاجر می تواند از معامله اعلام شده قبلی خودداری کند یا خیر.
کانال تلویزیونی CNBC تصریح می کند که شاکی از دادگاه دلاور، جایی که ادعاها در آنجا رسیدگی می شود، خواسته است تا جزئیات اسناد ثبت شده را منتشر نکند.
همچنین روز جمعه، ماسک توسط سهامدار توییتر، لوئیجی کریسپو، که مالک 5500 سهام این شبکه اجتماعی است، شکایت کرد. او با اعتراف به نقض تعهدات امانتداری خود در قبال سهامداران توییتر از دادگاه خواست تا میلیاردر را ملزم به بستن معامله کند. شاکی همچنین از دادگاه تقاضای جبران خسارت وارده به سهامداران شرکت را دارد.
در 25 آوریل 2022، توییتر و ماسک اعلام کردند که این کارآفرین شبکه اجتماعی را خریداری کرده و آن را خصوصی خواهد کرد. ارزش این معامله 44 میلیارد دلار بود. به زودی، رکود بازار منجر به کاهش سهام فناوری از جمله تسلا و توییتر شد.
در 13 ماه مه، ماسک گفت که قرارداد خرید توییتر تا زمانی که تایید شود که بیش از 5 درصد از حساب‌های شبکه اجتماعی جعلی نیستند، متوقف شده است. تاجر قرار بود داده ها را بر اساس روش خود ارزیابی کند.
در ماه ژوئن، توییتر موافقت کرد که به تیم ماسک امکان دسترسی به جریان گسترده ای از اطلاعات داخلی، از جمله بیش از 500 میلیون توییت در روز را بدهد. در همان زمان، مدیریت شرکت در نظر گرفت که ماسک از درخواست داده به عنوان بهانه ای برای خروج از معامله یا کاهش قیمت استفاده می کند. در 8 جولای، ماسک از این معامله خارج شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала