کتک‌کاری شدید سرمربی های دو تیم فوتبال ایرانی در کمپ ترکیه

© Photo / IRNAساکت الهامی، سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران
ساکت الهامی، سرمربی  تیم فوتبال هوادار تهران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.07.2022
اشتراک
سرمربی جنجالی تیم فوتبال هوادار تهران در اردوی تدارکاتی این تیم در ترکیه هم حاشیه‌ساز شد و این‌بار با همتای خود در تیم نساجی درگیر شد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تابناک؛ در چند روز گذشته چند باشگاه فوتبال ایرانی از جمله تراکتور تبریز، نساجی مازندران و هوادار تهران در کمپ گرین پارک کاراتپه اردوی خارجی خود را برپا کرده‌اند و طبیعی است با توجه به محل اقامت مشترک این تیم ها در کمپ گرین پارک، اعضای نساجی، تراکتور و هوادار با یکدیگر برخورد داشته باشند.
بر همین اساس صبح پنجشنبه در سالن غذاخوری و پس از صرف صبحانه، ناگهان ساکت الهامی و تعدادی از دستیارانش به سوی حمید مطهری سرمربی و اسماعیل اسماعیلی سرپرست تیم نساجی مازندران رفته و به زد و خورد پرداختند. الهامی و دستیارش عادل باباپور، مطهری و کمک‌هایش را تهدید کردند که دیگر به آنها اجازه کار در فوتبال ایران را نخواهند داد.
گفته می‌شود، پزشک فصل گذشته نساجی که اکنون همزمان با حضور الهامی در تیم هوادار فعالیت دارد همچنان با باشگاه قائمشهری قرارداد دارد و مطهری در صحبت با این فرد خواستار بازگشت وی به نساجی می‌شود و همین‌ امر دلیل عصبانیت و درگیری الهامی و باباپور با سرمربی فعلی نساجی بوده است.
باشگاه نساجی مازندران و حمید مطهری سرمربی این تیم قصد دارند در نامه‌ای به سازمان لیگ و ارسال رونوشت آن برای کمیته‌های انضباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال با ارائه سند، مدرک و شاهد از سرمربی هوادار شکایت کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала