در سازمان همکاری شانگهای تلاش برای "حذف" کل یک کشور از تاریخ جهان را محکوم کردند

© Sputnik / Alexander Kryazhev /  مراجعه به بانک تصاویر در سازمان همکاری شانگهای تلاش برای "حذف" کل یک کشور از تاریخ جهان را محکوم کردند
در سازمان همکاری شانگهای تلاش برای حذف کل یک کشور از تاریخ جهان را محکوم کردند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.07.2022
اشتراک
گریگوری لوگوینوف، معاون دبیرکل سازمان همکاری شانگهای (SCO) تلاش های برخی از کشورهای جهان برای "حذف" کل یک کشور از تاریخ جهان را محکوم کرد.
به گزارش اسپوتنیک، لوگوینوف تاکید کرد که سازمان همکاری شانگهای از ابتدای تاسیس خود شامل عناصر تقابلی نبود. در عین حال، به گفته وی، "این سازمان نباید و نمی تواند در برابر شرایطی که گفتگوی برابر حقوق و سازنده بین دولت های مختلف جهان به طور مداوم محدود می شود، بی تفاوت بماند."
ساختمان سفارت روسیه در واشنگتن - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.07.2022
روسیه از ناامیدی آمریکا به دلیل شکست در سیاست منزوی کردن مسکو سخن گفت
معاون دبیرکل سازمان همکاری شانگهای خاطرنشان کرد که اکنون یک کشور از تاریخ، فرهنگ، علم و ورزش جهان خارج شده است. وی گفت: "آنچه به طور عینی در حال رخ دادن است، بازنگری در خط مشی رفتار سازمان همکاری شانگهای در عرصه بین‌المللی را ضروری می‌سازد.
پیش از این، لوگوینوف گفته بود که ابعاد جنگ ترکیبی و هیبریدی علیه روسیه افزایش خواهد یافت. او پیش بینی کرد که این جنگ دیر یا زود شروع به چین نیز سرایت خواهد کرد. به گفته وی، غرب یک جنگ ترکیبی همه جانبه را علیه یکی از کشورهای موسس سازمان همکاری شانگهای به راه انداخته و سرایت این جنگ به جمهوری خلق چین حتی اکنون نیز قابل مشاهده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала