آخرین وضعیت سیل در ۱۸ استان ایران + تصاویر

© Photo / IRNAمبارزه با عواقب سیل در مناطق مختلف ایران
مبارزه با عواقب سیل در مناطق مختلف ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.07.2022
اشتراک
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر ایران از جان باختن ۵۳ نفر و مفقود شدن ۱۶ نفر تا کنون در مناطق سیل زده این کشور خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از رسانه‌های ایران، استان‌های سیستان و بلوچستان، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، کرمان، یزد، فارس، بوشهر، سمنان، البرز، قزوین، قم، تهران، زنجان، گیلان، مازندران، گلستان و شمال خراسان شمالی، هرمزگان و خوزستان در ایران درگیر سیلاب هستند.
مهدی ولی پور، رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر ایران در این خصوص اظهار داشت: ۵۳ نفر تا کنون جان خود را در استانهای مختلف به علت وقوع سیل از دست داده اند؛ ضمن اینکه ۱۶ نفر نیز مفقود شدند. وی افزود: بیشترین تلفات مربوط به استان تهران و در امام زاده داوود و زرین دشا بوده است.
محور هراز در استان تهران و ۶ محوره شریانی دیگر در استان های کرمان بوشهر و سیستان و بلوچستان به همراه ۱۰ محور غیر شریانی مسدود شده است که راهداران در سراسر این کشور در آماده‌باش کامل قرار دارند و در حال بازگشایی محورهای مذکور هستند.
بر اساس اعلام هواشناسی ایران، در سه، چهار روز آینده هم در نوار شمالی این کشور با توجه به گذر متناوب امواج بارش خواهد بود و هم در نیمه جنوبی ایران با توجه به فعالیت سامانه موسمی بارش‌های رگباری ادامه خواهد داشت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала