لاوروف، در مورد تبادل زندانیان با آمریکا مجاز به گفتگو با بلینکن نیستم

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر لاوروف: در مورد تبادل زندانیان با آمریکا مجاز به گفتگو با بلینکن نیست
لاوروف: در مورد تبادل زندانیان با آمریکا مجاز به گفتگو با بلینکن نیست   - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.07.2022
اشتراک
سرگی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه گفت: وزارت خارجه مجاز نیست با آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا در مورد تبادل شهروندان آمریکایی و روسی گفتگو کند، اما به صحبت های همتای آمریکایی خود گوش خواهد داد.
به گزارش اسپوتنیک، سرگی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه گفت: وزارت خارجه مجاز نیست با آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا در مورد تبادل شهروندان آمریکایی و روسی گفتگو کند، اما به صحبت های همتای آمریکایی خود گوش خواهد داد.
لاوروف به نمایندگی از وزارت امور خارجه روسیه اظهار داشت که این موضوع بیش از یک سال پیش در نشست ژنو در ژوئن 2021 بین روسای جمهور روسیه ( ولادیمیر پوتین) و (ایالات متحده آمریکا) جو بایدن مورد بحث قرار گرفت. در آنجا موافقت کردند که افراد ذیصلاح را برای رسیدگی به این امور این کار بسپارند. وزارت امور خارجه یکی از آنها نیست. اما با این وجود، من به حرف های او (بلینکن) گوش خواهم داد".
لاوروف: روسیه، ترکیه و یک شرکت ثالث دیگر، کشتی ها را با غلات اوکراینی اسکورت می کنند  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.07.2022
لاوروف: روسیه، ترکیه و یک شرکت ثالث دیگر، کشتی ها را با غلات اوکراینی اسکورت می کنند
پیش از این، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در توضیح بیانیه ای از سوی ایالات متحده در مورد مبادله احتمالی زندانیان گفت: مذاکرات مبادله زندانیان بین روسیه و ایالات متحده آمریکا توسط ادارات ذی صلاح در حال انجام است، اما هنوز نتیجه مشخصی حاصل نشده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала