روسیه: زمان مناسب تماس بلینکن و لاوروف به زودی اعلام می شود

© Sputnik / Press-service of Ministry of Foreign Affairs of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه: زمان مناسب تماس بلینکن و لاوروف به زودی اعلام می شود
روسیه: زمان مناسب تماس بلینکن و لاوروف به زودی اعلام می شود  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.07.2022
اشتراک
سرگی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه به خبرنگاران گفت: روسیه در حال هماهنگی زمان تماس با آنتونی بلینکین، وزیر امور خارجه آمریکا است و به زودی تاریخ مناسبی را ارائه خواهد .
به گزارش اسپوتنیک، سرگی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه به خبرنگاران گفت: روسیه در حال هماهنگی زمان تماس با آنتونی بلینکین، وزیر امور خارجه آمریکا است و به زودی تاریخ مناسبی را ارائه خواهد .
وزیر امور خارجه روسیه سرگی لاوروف گفت: ما اکنون در حال هماهنگ کردن زمان چنین تماسی هستیم. لاوروف افزود که این تماس "باید زمانی انجام شود که من در دفتر خود هستم." گفتگو بین بلینکن و لاوروف، به درخواست طرف آمریکایی دریافت کرده است، این درخواست را تایید کرد.
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.07.2022
لاوروف: هر کشور عضو سازمان همکاری شانگهای به طور مستقل درباره موضوع دلار زدایی تصمیم خواهد گرفت
پیش از این، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در توضیح بیانیه ای از سوی ایالات متحده در مورد مبادله احتمالی زندانیان گفت: مذاکرات مبادله زندانیان بین روسیه و ایالات متحده آمریکا توسط ادارات ذی صلاح در حال انجام است، اما هنوز نتیجه مشخصی حاصل نشده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала