جنجال جدید درباره زندگی خصوصی ایلان ماسک

© AFP 2023 / Britta Pedersenجنجال جدید درباره زندگی خصوصی ایلان ماسک
جنجال جدید درباره زندگی خصوصی ایلان ماسک  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.07.2022
اشتراک
ایلان ماسک داشتن رابطه با همسر بنیان‌گذار گوگل را رد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، وال استریت ژورنال گزارش داده بود که ایلان ماسک رابطه کوتاهی با نیکول شاناهان، زن سرگئی برین، از بنیانگذاران گوگل داشته است. بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، برین در ضمن دوست ماسک هم بوده و زمانی که تسلا در معرض فروپاشی بوده به او پول قرض داده است.
بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، هنگامی که برین از خیانت احتمالی ماسک مطلع شد از مشاورانش خواست تا تمام سرمایه‌گذاری مالی او در شرکت‌های ماسک را بفروشند. روشن نیست که این سرمایه‌گذاری‌ها سرجمع چه مبلغی بوده است یا آیا این فروش انجام شده یا نه اما این ماجرا دقیقا نمونه‌ای از شخصی کردن مسائل حرفه‌ای است که زندگی سهامداران را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد.
 ایلان ماسک  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.07.2022
ایلان ماسک از خرید توییتر منصرف شد
پیش از این در خبرها آمد بود که توانایی استفاده مجدد از مرحله نخست موشک‌ها، به اسپیس ایکس کمک می‌کند تا هزینه هر پرتاب را پایین نگه دارد و همچنین، موشک‌ها را در برابر محصولات شرکت‌های قدیمی‌تر، بسیار رقابتی می‌کند.
این امر، بخشی از طرح "ایلان ماسک" برای استعمار مریخ است. زمانی که اسپیس ایکس بتواند بر استفاده مجدد از یک موشک تسلط یابد، می‌تواند ارسال چندین موشک به مریخ و بازگرداندن آنها به زمین را آغاز کند.
ایلان ماسک قصد دارد از موشک‌های بزرگ "استارشیپ" (Starship) شرکت اسپیس ایکس برای انتقال انسان به سیاره سرخ و بازگرداندن او استفاده کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала