Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک ایران  , 1920
چندرسانه ای
چند رسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چند رسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک ایران ببینید

شکایت بورل از محبوبیت لاوروف در رسانه‌های غربی

© Sputnikشکایت بورل: محبوبیت من در رسانه های غربی کمتر از لاوروف است
شکایت بورل: محبوبیت من در رسانه های غربی کمتر از لاوروف است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.07.2022
اشتراک
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا خواستار تلاش مضاعف برای مقابله با انتشار اخبار از روسیه شد.
به گزارش اسپوتنیک، جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در مصاحبه ای با ایستگاه رادیویی Cadena SER اظهار داشت: لاوروف به آفریقا می‌رود تا سعی کند آفریقایی‌ها را متقاعد کند که تحریم‌های اروپایی مقصر همه چیزهایی هستند که اتفاق می‌افتد... و تمام مطبوعات غربی این را تکرار می‌کنند. من به آفریقا می‌روم تا برعکس بگویم که تحریم‌ها در این زمینه نقشی ندارند اما هیچکس به حرف های من اعتنا نمی‌کند.
بورل خاطرنشان کرد که تمایل به "شنیدن حرف دشمن" وجود دارد. او همچنین خواستار تلاش مضاعف برای مقابله با انتشار اخبار از روسیه شد که از نظر او "دروغ" هستند.
لازم به ذکر است که اتحادیه اروپا 2 مارس تصمیم گرفت انتشار برنامه های شبکه تلویزیونی راشا تودی و خبرگزاری اسپوتنیک را در شرایط اجرای عملیات نظامی ویژه روسیه برای غیرمیلیتاریزه کردن اوکراین ممنوع کرد و این تصمیم در مجله رسمی اتحادیه اروپا درج شد. از جمله سازمان‌های زیر متعلق به راشا تودی و اسپوتنیک در پیوست این تصمیم فهرست شده‌اند: RT - Russia Today English، RT - Russia Today UK، RT - Russia Today آلمان، RT - Russia Today فرانسه و RT - Russia Today اسپانیایی همچنین اتحادیه اروپا بدون دادن جزئیات برنامه های پخش سه شبکه تلویزیونی دولتی روسیه: Rossiya RTR/RTR Planeta، Rossiya 24 و TV Center – International را در قلمرو خود به حالت تعلیق درآورد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала