نظر اردوغان درباره پیشنهاد روسیه و امارات برای همکاری در مورد هواپیماهای بدون سرنشین بایراکتار

© Photo / Iran information base (PAD)نظر اردوغان درباره پیشنهاد روسیه و امارات برای همکاری در مورد هواپیماهای بدون سرنشین بایراکتار
نظر اردوغان درباره پیشنهاد روسیه و امارات برای همکاری در مورد هواپیماهای بدون سرنشین بایراکتار  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.07.2022
اشتراک
اردوغان درباره پیشنهاد روسیه و امارات برای همکاری در مورد هواپیماهای بدون سرنشین بایراکتار گفتگو کردند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از سی ان ان ترک، اردوغان گفت که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه پیشنهاد همکاری با یک تولیدکننده ترکیه ای را داده است. علاوه بر این، مقامات امارات همچنین تمایل خود را برای "ساخت کارخانه تولید پهپادهای ترکیه در خاک خود" را اعلام کرده است.
تاریخ تحویل اس  ـ 500 به ارتش روسیه اعلام شد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.03.2022
ترکیه از انتقال اس-۴۰۰ به اوکراین امتناع کرد
هالوک بایراکتار، مدیر عامل شرکت سازنده هواپیماهای بدون سرنشین بایکار ماکین، پیشتر گفته بود که این شرکت هرگز پهپادهای جنگی خود را به روسیه تحویل نداده و برنامه‌ای برای انجام این کار را ندارد.
پیش از این در خبرها آمده بود که ولادیمیر بارسوک، مدیر موسسه تحقیقاتی هواپیمایی در سیبری (SibNIA) به نام چاپلیگین اعلام کرد پهپادهای ساخت روسیه از نظر راه حل های تکنولوژیک مورد استفاده در آنها دستکمی از پهپادهای ساخت ترکیه ندارند.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر بارسوک اظهار داشت: پهپاد بایراکتار یک پهپاد معمولی محصول تولید انبوه است. این پهپاد هیچ دستاورد برجسته ای ندارد (...)، سیستم های ما بدتر نیستند".
وی خاطرنشان کرد که طراحی پهپاد چندان دشوار نیست. مهم این است که چه تجهیزاتی در پهپاد نصب شده باشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала