چاقی، دیابت و حتی سرطان با خوردن این نوشیدنی

© Fotolia / Joshua Resnickچاقی، دیابت و حتی سرطان با خوردن این نوشیدنی
چاقی، دیابت و حتی سرطان  با خوردن این نوشیدنی  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.07.2022
اشتراک
میخائیل گینزبورگ، دکترای علوم پزشکی در روسیه، متخصص تغذیه در مصاحبه با اسپوتنیک گفت: مصرف مکرر نوشابه های شیرین نه تنها می تواند منجر به چاقی، بلکه منجر به فشار خون، دیابت و حتی سرطان شود.
به گزارش اسپوتنیک، در گرما، مردم مایعات بسیار بیشتری مصرف می کنند که طبیعی و کاملاً درست است. میخائیل گینزبورگ، متخصص تغذیه، مدیر موسسه تحقیقاتی رژیم شناسی و رژیم درمانی سامارا هشدار داد، با این حال، در تابستان نیز انتخاب نوشیدنی هایی با محتوای قند بالا برای این کار اشتباه است.
او توضیح داد که اکثریت قریب به اتفاق لیمونادهای موجود در قفسه فروشگاه ها بسیار شیرین هستند.
لیموناد طعم دهنده، رنگ و قند زیادی دارد. این یک محصول کاملا مضر است. شکر به شکل مایع حتی مضرتر از شکر در ترکیب یک وعده غذایی است که باید جویده شود. شکر مایع خیلی سریع توسط بدن جذب می شود. و در برخی موارد غلظت آن در خون و بافت ها می تواند به طور چشمگیری افزایش یابد.بدن انسان نمی تواند با چنین افزایش "اضطراری" در سطح قند مقابله کند، به این دلیل، مسمومیت، التهاب، اتصال مولکول های قند به مولکول های پروتئین، یعنی گلیکوزن شدند. و این، می تواند باعث ایجاد بیماری های بسیار خطرناک - تا سرطان شود.
علامت پپسی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.07.2021
آیا پپسی یک نوشابه مفید خواهد شد؟
میخائیل گینزبورگ گفت: "فرآیندهایی که لیموناد شیرین می تواند در بدن ایجاد کند منجر به چاقی و بیماری های مرتبط با افزایش سن می شود. افرادی که از این نوشیدنی سوء استفاده می کنند بیشتر در معرض ابتلا به بیماری هایی مانند دیابت، تصلب شرایین، فشار خون بالا و انواع خاصی از تومورها هستند."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала