گزارش و تحلیل

فرانسوی ها در باره کاهش عرضه گاز از طریق نورد استریم

© AFP 2023 / John Macdougallنورد استریم-۲
نورد استریم-۲ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.07.2022
اشتراک
لوفیگارو: خبر کاهش عرضه گاز روسی به اروپا به دلایل فنی اروپایی ها را شوکه کرد.
اسپوتنیک به نقل از لوفیگارو فرانسه می نویسد: خط لوله عظیم گاز روسی که روسیه و آلمان را به هم متصل می کند، پنجشنبه گذشته دوباره راه اندازی شد، اما روز دوشنبه، گازپروم اعلام کرد که از روز چهارشنبه، عرضه گاز روسی به اتحادیه اروپا از طریق خط لوله نورد استریم 1 به 33 میلیون متر مکعب در روز کاهش می یابد. دلیل ذکر شده - نیاز به حفظ عملکرد طبیعی توربین است. گازپروم از طریق کانال تلگرامی خود اعلام کرد: ظرفیت تولید ایستگاه کمپرسور پورتووایا از ساعت 7 صبح 27 ژوئیه 33 میلیون متر مکعب خواهد بود. یعنی اگر الان نورد استریم 1 به میزان 40 درصد استفاده می شود، به 20 درصد استفاده خواهد شد... واقعیت این است که یکی از توربین هایی که برای خط لوله گاز کار می کند هنوز از کار تعمیر در کانادا برنگشته است. برلین معتقد است که طرف روسیه در تلاش اعمال فشار بر کشورهای غربی در چارچوب درگیری در اوکراین است. پوتین، رئیس‌جمهور روسیه هشدار داده بود که اگر کشورش توربینی که آن را لازم دارد دریافت نکند، این خط لوله از هفته جاری می ‌تواند با ظرفیت نه بیش از 20 درصد کار کند. این امر به نیاز به انجام تعمیرات در توربین دوم مربوط است.
 خط لوله گاز - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.07.2022
رسانه: آلمان به دلیل کاهش عرضه گاز روسیه با سناریو کابوس مواجه می شود
کرملین مدعی است که مشکلات فنی زیرساخت گاز ناشی از تحریم های اعمال شده علیه روسیه است. این بدان معناست که اروپا از همان مجازات هایی که برای روسیه وضع می کند رنج می برد.
کامنت خوانندگان
Inconnu18696
به نظر من، این اتحادیه اروپا بود که همیشه می گفت به گاز روسیه نیازی ندارد، اروپایی ها آن را نمی خواهند. اگر روس ها آنها را به معنای واقعی کلمه درک کردند، چیزی برای رنجش وجود ندارد.
Anonimat
بیایید از ریاکاری دست برداریم: ما به روس ها هدایایی نمی دهیم، بلکه سلاح هایی به اوکراین می فرستیم که سربازان روسی را می کشد. و حالا روس ها هم به ما هدیه نمی دهند. در جنگ هم مانند جنگ.
Profile non modere
و رهبران ما چه واکنشی از روسیه انتظار داشتند؟ چه کسی جز استراتژیست های بزرگ ما در اتحادیه اروپا می توانست کاری را که کردند با روسیه انجام دهند و سپس منتظر ماندند تا پوتین بیکار بنشیند؟ خوب، نه، او بیکار نخواهد نشست! این امر باید پیش بینی می شد.
Genevieve Meunier-Dumont
تورم برای اروپا نیست. این یک موضوع صبح ...فردای دور است!
Bon entendeur
نگران نباشید: ما فردا هم بهتر از دهقانان در مزرعه کالخوزی روسیه زندگی خواهیم کرد.
Steak-frites
سیاستمداران ما نابغه هستند. اول، آنها داد می زنند که عرضه انرژی روسیه را تحریم می کنند تا "سقوط اقتصاد روسیه" را تحریک نمایند. و سپس آنها از این که به آنها همان مواد انرژی زا داده نشده است ناراحت می شوند. مثل این است که مربی یک تیم فوتبال شکایت کند: چقدر ناعادلانه بود که مربی تیم مقابل علیه تاکتیک من دست به اقدام زد! درست است، من قبل از مسابقه تقریباً از تمام پشت بام های همسایه درباره تاکتیک هایم فریاد زدم..."
Thybrim
و چرا روسای ما از روسیه شکایت می کنند؟ به هر حال، این چیزی است که روسای ما می خواستند: نبود مواد انرژی زای روسیه، تحریم ها، هوای پاک... و یک چیز دیگر: اکنون شهروند ما امتیاز بزرگی دریافت خواهد کرد - گاز آمریکایی با قیمتی 5 برابر گرانتر از گاز روسیه. و در مورد صنعت ما، می توان آن را بست و کلید را زیر فرش دم درب ورودی گذاشت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала