سرقت مسلحانه در ورامین با سلاح گرم از یک منزل مسکونی +ویدئو، عکس

© Flickr / gcfairchدرگیری مسلحانه در استان تهران
درگیری مسلحانه در استان تهران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.07.2022
اشتراک
کاربران ایرانی از سرقت مسلحانه در ورامین وحشت زده شده‌اند.
به گزارش اسپوتتنیک، ویدئوی در صفحات اجتماعی منتشر می‌شود که روای آن به یک سرقت مسلحانه از یک منزل مسکونی خبر می‌دهد.
روای می‌گوید که پنج فرد مسلح وارد یک منزل مسکونی در ورامین شدند و با بستن دهان ساکنان خانه، تمام خانه را به هم ریختند و هر آنچه طلا، دلار و وسیله با ارزش در این خانه بود که چیزی در حدود ۳ میلیارد تومان بود را به سرقت بردند.
کاربران بسیار متعجب و وحشت زده‌اند و عنوان می‌کنند که ساعت ده شب در تابستان که همچنان هوا روشن است و مردم در خانه‌ بیدارند سارقان چگونه برای سرقت وارد خانه شدند، گویا سارقان دیگر بدون در نظر گرفتن محدودیت زمانی برای سرقت اقدام می‌کنند.
این کاربران ضمن ابراز تاسف عنوان می‌کنند امنیت منطقه مسکونی تا چه حد پایین است که مسلحانه برای سرقت به شهروندان در خانه‌ی آنها حمله می‌کنند و وضعیت صندوق امانت بانک ملی نیز چندی پیش برای همگان روشن شده، مردم چگونه می‌توانند با وجود چنین شرایطی احساس امنیت و اطمینان کنند وقتی که روزانه به میزان سرقت‌های سراسر ایران افزوده می‌شود و سلامت جسم و روان و سرمایه شهروندان در خطر است؟!
سردار کیومرث عزیزی، رئیس پلیس شرق استان تهران در پی وقوع سرقت از منزل یک شهروند ورامینی دستور پیگیری ویژه را به کارآگاهان پلیس آگاهی صادر کرد و با اشاره به اینکه از همان لحظه وقوع این سرقت عوامل انتظامی اقدامات اولیه را آغاز کردند تصریح کرد: «پلیس هرگونه خدشه به امنیت و آسایش مردم را خط قرمز خود می‌داند و با هنجارشکنان با قدرت و شدت برخورد خواهد کرد.»
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала