سیاستمدار اتریشی از مقامات اروپایی خواست تا تحریم هایی علیه الیگارش های اوکراینی وضع شود

© Fotolia / Krasnevskyسیاستمدار اتریشی از مقامات اروپایی خواست تا تحریم هایی علیه الیگارش های اوکراینی وضع شود
سیاستمدار اتریشی از مقامات اروپایی خواست تا تحریم هایی علیه الیگارش های اوکراینی وضع شود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.07.2022
اشتراک
معاون شورای ملی اتریش الیگارش های اوکراین و مقامات اروپایی را به تحریک جنگ متهم کرد.
به گزارش اسپوتنیک، مارتین گراف عضو شورای ملی اتریش، در صفحه شخصی خود در فیس بوک پیامی ویدیویی درباره پیامدهای بحران اوکراین منتشر کرد.
او از مقامات اروپایی خواست که دارایی ها را مسدود کرده و الیگارش های اوکراینی را که وارد کشورهای اتحادیه اروپا می شوند مجازات کنند. گراف اعلام کرد که این اقدامات آنها بود که تا حد زیادی منجر به درگیری نظامی و عواقب وخیم برای کل جهان شد.
معاون شورای ملی اتریش در سخنرانی خود به ویژه به این نکته توجه کرد که قیمت غذا، مسکن و خدمات عمومی، سوخت برای ساکنان کشورش و به طور کلی اروپایی ها چقدر افزایش یافته است. دلیل آن سیاست تحریم اتحادیه اروپا در قبال روسیه است. در حالیکه به طور کلی از تحریم‌ها علیه الیگارشی‌ های روسی حمایت می‌کند، از مقامات اتحادیه اروپا خواست تا اقدامات مشابه – و حتی سخت‌تر – را برای ثروتمندترین افراد اوکراین اعمال کنند. گراف آنها را در به راه انداختن درگیری ها مقصر می داند.
وی گفت: اینها افرادی هستند که به معنای واقعی کلمه تمام آب را از اوکراین بیرون کشیدند و امروز آنها نیستند که برای این هزینه پرداخت می کنند، بلکه شهروندان اوکراین و همه کشورهای اروپایی هستند. آنها به طور مداوم هر یک از رژیم‌های اوکراین را تأمین مالی کردند، بدون اینکه به مؤلفه اخلاقی و مشکلات اقتصادی که این جهش از تغییر دولت‌ها و احزاب برای کشور به ارمغان آورد، نگاه کنند.
مارتین گراف در ادامه افزود: اینها افرادی هستند که با نادیده گرفتن سختی های انسانی، رکود اقتصادی و افزایش تنش های اجتماعی، پول را با حق انجام هر کاری که می خواهند معامله کرده اند.
 خط لوله گاز - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.07.2022
وزیر خارجه اتریش گفت که انصراف از گاز روسیه مطرح نیست
به گفته این سیاستمدار، الیگارش های اوکراینی از جمله، از گروه های مسلح غیرقانونی و ملی گرایان حمایت مالی می کنند.
در پایان، گراف مطمئن است، آنها ارتباط خود را با واقعیت از دست دادند و اوکراین را به جنگ کشاندند.
معاون شورای ملی اتریش در پایان گفت: من یک سوال از سیاستمداران اروپایی دارم: چرا آنها از همه چیز فرار می کنند؟ آیا به این دلیل است که الیگارش های اوکراینی مشکلات خود را به روش معمول برای آنها حل می کنند - رشوه؟ امروز آنها از زندگی در اروپا لذت می برند. در واقع این افراد باید به خاطر هر کاری که با اوکراین و اکنون به کل جهان کرده اند مجازات شوند.
وی از مقامات اتحادیه اروپا خواست تا تحریم هایی را علیه الیگارش های اوکراینی اعمال کنند، قایق های تفریحی، دارایی ها و سایر دارایی های آنها را مصادره کنند و از این منابع مالی برای کمک به پناهندگان اوکراینی و جبران خسارت شهروندان اتحادیه اروپا به دلیل تحریم ها استفاده کنند.
گراف معتقد است: امتناع از اعمال تحریم‌ها علیه الیگارش‌های اوکراینی تأییدی بالفعل بر فساد در بالاترین رده‌های قدرت اتحادیه اروپا خواهد بود.
علاوه بر این، مارتین گراف توجه خود را به هزینه های روزافزون اتحادیه اروپا برای حمایت از پناهندگان اوکراینی جلب کرد؛ به نظر او کمک ها به ضرر منافع شهروندان اروپایی است. وی همچنین ابراز اطمینان کرد که وظیفه اصلی در حال حاضر فراهم کردن دسترسی ساکنان اتحادیه اروپا به اطلاعات جامع است، برخلاف پوشش یک طرفه رویدادهای جهانی که اکنون در حال وقوع است.
گراف در پایان ابراز اطمینان کرد که برای ایجاد نظم نوین جهانی، لازم است همه طرف ها - روسیه، اوکراین و به قول او "اروپای جنگ افروز" بر سر میز مذاکره جمع شوند. مارتین گراف می‌گوید: متاسفانه اوکراین حتی تلاشی برای آتش‌ بس، برای صلح نمی‌کند.
مارتین گراف یک سیاستمدار اتریشی، عضو شورای ملی اتریش (حزب آزادی اتریش؛ FPÖ)، نایب رئیس جناح محافظه کار اروپایی در مجمع پارلمانی شورای اروپا و از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳ - سومین رئیس پارلمان اتریش است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала