حکم بازداشت امین فردین صادر شد +ویدئو، عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / بازداشت
بازداشت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.07.2022
اشتراک
صدور حکم قضایی بازداشت امین فردین و اعلام اعلان قرمز به اینترپل برای استرداد این فرد به ایران خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، امین فردین که مدتی طولانی در شبکه‌های اجتماعی به انتشار اخبار و شایعاتی درباره سلبریتی‌های حوزه‌های مختلف تحت عنوان افشاگری می‌پرداخت و فعالیت خود را تحت عنوان خبرنگاری پاپاراتزی جلوه می‌داد، با شکایت امین‌رضا چلبیانلو و ۴۳ شاکی دیگر از حوزه‌های مختلف ورزش و هنر محکوم شناخته و وضعیت اعلان قرمز برای دستگیری او به پلیس بین‌الملل (اینترپل) اعلام شد.
نام امین فردین پس از درگذشت زهره فکورصبور بازیگر ایرانی، نام پرتکرار در زبان دوستان این بازیگر بود و بسیاری به نوعی او را به خاطر شایعاتی که درباره این بازیگر منتشر کرده بود، مسوول مستقیم خودکشی این بازیگر می‌دانستند. امین‌رضا چلبیانلو، دندانپزشک و تهیه‌کننده سینما در صفحه شخصی‌اش از صدور حکم قضایی بازداشت امین فردین و اعلام اعلان قرمز به اینترپل برای استرداد این فرد خبر داد.
براساس مستندی که از سرشبکه‌های قمار روی آنتن تلویزیون ایران رفت، میلاد حاتمی، از گردانندگان سایت‌های قمار، به وضوح اعتراف کرد که امین فردین بابت داغ کردن موضوعات درباره برخی از چهره‌ها و افشاگری‌هایش از شبکه قمار خارج از کشور به طور مستقیم درآمد کسب می‌کند و با این سایت‌ها همکاری دارد و برای چهره‌های دارای سایت قمار شایعه‌سازی می‌کند تا صفحه‌های آن‌ها بیشتر دیده شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала