کشتی های ناتو وارد بندر استونی شدند

© Photo / Public domain / U.S. Navy / Mass Communication Specialist 3rd Class Kallysta Castilloکشتی های ناتو وارد بندر استونی شدند
کشتی های ناتو وارد بندر استونی شدند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.07.2022
اشتراک
مقر نیروهای دفاعی استونی اعلام کردند: کشتی های گروه دریایی ناتو وارد بندر تالین شدند.
به گزارش اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی ستاد نیروهای دفاعی استونی اعلام کرد: کشتی‌های اولین گروه دریایی دائمی ناتو روز دوشنبه وارد تالین شدند تا حضور این ائتلاف در دریای بالتیک را نشان دهند و همچنین تدارکات را تکمیل کنند و برای کارهای بعدی آماده شوند.
یوهان - الیاس سلیاما معاون فرمانده نیروی دریایی استونی، اظهار کرد: اولین گروه دریایی دائمی ناتو برای دومین بار در سال جاری اینجا حضور دارد. این تأییدی بر حضور دائمی ناتو در منطقه ما است.
وی افزود: در نتیجه چنین بازدیدهایی، ما فرصت های بیشتری برای همکاری با متحدان خود پیدا می کنیم. دو کشتی اول - کشتی فرماندهی هلندی که گل سرسبد گروه نیز هست - HNLMS Karel Doorman و ناو پرتغالی NRP Corte-Real در بندر قدیمی تالین لنگر انداختند. سومین کشتی به نام نفتکش بریتانیایی RFA Tidesurge در بندر موگا در نزدیکی تالین پهلو گرفته است.
سرویس مطبوعاتی ستاد نیروهای مسلح استونی خاطرنشان می کند که فرماندهان کشتی ها با رهبری نیروهای دفاعی استونی دیدار خواهند کرد و خدمه تجهیزات را تکمیل کرده و برای کارهای بعدی آماده خواهند شد.
گروه یک نیروی دریایی دائمی ناتو یکی از چهار گروه نیروی دریایی دائمی این پیمان است. این گروه که بخشی از نیروهای واکنش سریع ناتو است، قادر است به سرعت به محل عملیات در هر منطقه برسد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала