رسانه ها از افزایش فعالیت هواپیماهای جاسوسی انگلیس خبر دادند

CC BY 2.0 / John5199 / USAF RC135W Rivet Joint رسانه ها از افزایش فعالیت هواپیماهای جاسوسی انگلیس خبر دادند
رسانه ها از افزایش فعالیت هواپیماهای جاسوسی انگلیس خبر دادند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.07.2022
اشتراک
نشریه دفاعی بریتانیا: سورتی هواپیماهای جاسوسی بریتانیا در بحبوحه عملیات افزایش می یابد.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه دفاع بریتانیا به نقل از داده های وزارت دفاع گزارش می دهد که تعداد سورتی پروازهای هواپیماهای جاسوسی مشترک بریتانیایی RC-135 Rivet در ماه چندین برابر در پس زمینه عملیات ویژه روسیه در اوکراین افزایش یافته است و در ماه مارس به اوج خود رسیده است.
خاطرنشان می شود که در دسامبر 2021، این هواپیماها 6 سورتی پرواز انجام دادند. در ژانویه سال 2022، تعداد سورتی پروازها به 9، و در فوریه - به 12 افزایش یافت. در ماه آوریل، هواپیماهای شناسایی نیز 12 بار و در ماه مه - 14 بار بلند شدند. بر اساس این پورتال، بریتانیا دارای سه هواپیما از این قبیل است.
در این بیانیه آمده است: "ارقام به‌دست‌آمده بر اساس درخواست بر اساس قانون آزادی اطلاعات نشان می‌دهد که تعداد سورتی هواپیماهای جاسوسی مشترک بریتانیایی RC-135 Rivet از شش فروند در ماه در ماه دسامبر به 18 مورد در ماه در زمان حمله روسیه به اوکراین افزایش یافته است".
این پرتال می افزاید که از این هفته، هواپیماهای RC-135 به پرواز بر فراز دریای سیاه و نظارت بر نیروهای روسیه ادامه می دهند.
از 24 فوریه، روسیه عملیات ویژه ای را برای غیرنظامی کردن اوکراین انجام داده است. ولادیمیر پوتین وظیفه آن را "حفاظت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی‌یف قرار گرفته اند." به گفته رئیس جمهور، هدف نهایی آزادسازی دونباس و ایجاد شرایطی است که امنیت خود روسیه را تضمین کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала