چه نوع صبحانه ای باعث تجمع چربی در بدن شما می شود

© Fotolia / Christian Jungچه نوع صبحانه ای باعث تجمع چربی در بدن شما می شود
چه نوع صبحانه ای باعث تجمع چربی در بدن شما می شود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.07.2022
اشتراک
متخصص تغذیه در روسیه در مصاحبه با خبرگزاری اسپوتنیک، هشدار داد که مصرف منظم یک صبحانه سنتی فرانسوی می تواند روند تجمع چربی را آغاز کند.
به گزارش اسپوتنیک، متخصص تغذیه در روسیه از تجمع چربی با وعده های غذایی مبتنی بر صبحانه فرانسوی خبر داد. مارینا کوپیتکو، کاندیدای علوم پزشکی، متخصص تغذیه، در مصاحبه با خبرگزاری اسپوتنیک، هشدار داد که مصرف منظم یک صبحانه سنتی فرانسوی می تواند روند تجمع چربی را آغاز کند. از نظر بسیاری از متخصصان تغذیه، وعده صبحانه مهم ترین وعده غذایی است، بنابراین باید در مورد غذاهایی که برای صبحانه می خوریم دقت کنیم. بهتر است از خوردن همیشگی کراسان در وعده صبحانه پرهیز کنید. او گفت: "در غذاهای ملی فرانسه، خوردن یک کروسان با قهوه برای صبحانه مرسوم است.
ویتامین‌هایی  که جلوی چاق شدن آدم را می گیرند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.06.2022
ویتامین های اصلی برای لاغری
اما از نظر تغذیه مدرن، خوردن چنین غذایی اشتباه است." به گفته این متخصص تغذیه، کراسان سنتی چیزی جز "کالری، کربوهیدرات و چربی های اشباع شده" چیز مفیدی ندارد. خانم مارینا کوپیتکو توضیح داد: "کراسان از آرد درجه یک پخته می شود. غیر از کالری، کربوهیدرات و چربی های اشباع شده چیز دیگری در این شیرینی وجود ندارد. درصد پروتئین در کراسان بسیار کم است و عملاً هیچ ویتامین، مواد معدنی و فیبر غذایی وجود ندارد." او معتقد است محصولی با چنین ترکیبی می تواند باعث تجمع چربی در بدن شود. کوپیتکو مطمئن است: "کروسان یک محصول نامتعادل، پر کربوهیدرات و پر کالری است. اگر آن را بخورید، فرآیند تجمع چربی در بدن آغاز می شود."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала