دو زن سارق، خانه ۳۰ مرد را خالی کردند +عکس، ویدئو

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر مخفی کردن جوش صورت زن استرالیایی را فلج کرد
مخفی کردن جوش صورت زن استرالیایی را فلج کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.07.2022
اشتراک
سارقان برای سرقت از خانه‌‌ها بر سر راه مردان قرار می‌گرفتند.
به گزارش اسپوتنیک، خبرهای متنوع از سرقت در نقاط مختلف ایران هر روز شنیده می‌شود که بسیاری از کاربران این سرقت‌ها را ناشی از ناکارآمدی دولت وقت و پیشین، بی‌کفایتی مسئولان در برطرف کردن مشکلات اقتصادی، معیشتی مردم جامعه و حل مسئله بیکاری و ازدواج جوانان می‌دانند.
و اما این بار خبر از سرقت کردن دو زن با قرار گرفتن بر سر راه خودروهای مدل بالا و فریب رانندگان در فضای مجازی منتشر می‌شود که این دو سارق پس از بیهوش کردن این مردان، دست به سرقت از خانه‌هایشان می‌زدند.
تحقیقات پلیس آگاهی استان البرز برای دستگیری متهمان با شکایت تعدادی از مالباختگان شروع شد. اظهارات آنها نشان می‌داد که ۲ زن جوان با قرار گرفتن بر سر راه خودروهای مدل بالا، سوار ماشین شده و در بین راه سر صحبت را با راننده باز کرده و با آنها طرح دوستی می‌ریختند. پس از آن وقتی راننده فریب می‌خورد و آنها را به خانه‌اش دعوت می‌کرد، در فرصتی مناسب شربت حاوی مواد بیهوشی تهیه کرده و به آنها می‌خوراندند. بعد از اینکه طعمه‌شان بیهوش می‌شد، اقدام به سرقت اموال با ارزش خانه می‌کردند و متواری می‌شدند.
با شروع تحقیقات پلیسی، مأموران راهی محل‌های سرقت شدند و به بررسی‌ سرنخ‌های به‌جا مانده از سارقان پرداختند و در نهایت هویت دو نفر از آنها شناسایی و معلوم شد که این دو متهم در شهر پرند زندگی می‌کنند.
سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان این خبر گفت: «مخفیگاه متهمان تنها چند روز پس از شکایت مالباختگان شناسایی شد و کارآگاهان موفق شدند ۲ متهم اصلی را در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند. با بررسی‌های بیشتر معلوم شد که زن دیگری نیز همدست متهمان بوده است که تحقیقات برای دستگیری او ادامه دارد.»
سرهنگ نادربیگی ادامه داد:« ۲ متهم پرونده پس از انتقال به اداره آگاهی از سوی شاکیان شناسایی شدند و اعتراف کردند که از قبل داروی بیهوشی تهیه کرده و پس از حل کردن آن در شربت به طعمه‌هایشان خورانده و سپس اموال‌شان را سرقت می‌کردند و به یک مالخر می‌فروختند.»
آنها در بازجویی‌ها به سرقت از دست‌کم ۳۰ نفر در استان البرز، تهران و شهریار اعتراف کردند و این در حالی است که تا‌کنون تنها ۶ نفر با مراجعه به پلیس از آنها شکایت کرده‌اند. براساس این گزارش، دادیار شعبه ۱۵ دادسرای ناحیه ۳ شهر کرج، دستور انتشار تصاویر بدون پوشش متهمان را در رسانه‌ها صادر کرده و شاکیان احتمالی می‌توانند برای شکایت به پلیس آگاهی البرز واقع در کرج-میدان طالقانی-بلوار تعاون مراجعه کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала