یک شهروند هند از لحاظ میزان ثروت از بیل گیتس پیشی گرفت

© Sputnik / Grigoriy Sisoev  /  مراجعه به بانک تصاویر پدر بیل گیتس درگذشت + عکس
پدر بیل گیتس درگذشت + عکس  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.07.2022
اشتراک
گوتام آدانی، میلیاردر هندی در رتبه بندی میلیاردرهای جهان که توسط خبرگزاری بلومبرگ تدوین می شود، از بیل گیتس جلو زده و چهارمین فرد ثروتمند جهان شد.
به گزارش اسپوتنیک، ثروت او به 113 میلیارد دلار رسیده و از ثروت بنیانگذار مایکروسافت (112 میلیارد دلار) پیشی گرفته است. امسال، سرمایه دار هندی در رشد سرمایه از همه بهتر عمل کرده و به اندازه 36 میلیارد دلار ثروتمندتر شد. ثروت بیل گیتس کاهش یافته است زیرا او کمک های زیادی به موسسات خیریه کرده و سهام شرکت های فناوری خود را فروخته است.
بیل گیتس  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.02.2022
بیل گیتس میلیون ها دلار در انرژی بی خطر برای کره زمین سرمایه گذاری کرد
آدانی که امپراتوری خود را بر اساس تجارت محصولات کشاورزی و زغال سنگ بنا کرده، در این رتبه‌ بندی که به طور سنتی تحت سلطه کارآفرینان فناوری آمریکایی است، ارتقا یافته است. شرکت های او سرمایه گذاران جهانی از جمله TotalEnergies SE فرانسه و Warburg Pincus را جذب کرده اند. در ماه نوامبر، آدانی متعهد شد 70 میلیارد دلار در انرژی سبز و پس از آن در ماه ژوئن 7.7 میلیارد دلار برای اهداف مختلف اجتماعی سرمایه گذاری کند.
در سال‌های اخیر، آدانی که کسب‌وکارهایش در حوزه معدن و انرژی فعالیت می‌کند، تصمیم گرفته همچنین به سرمایه‌گذاری در فرودگاه‌ها، مراکز داده، انرژی‌های تجدیدپذیر و صنایع دفاعی بپردازد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала