وزارت دفاع روسیه، تصاویری از عملیات نیروهای ویژه در عملیات روسیه در اوکراین را منتشر نمود + ویدئو

© Sputnik / Vitaliy Belousov /  مراجعه به بانک تصاویر وزارت دفاع روسیه، تصاویری از عملیات نیروهای ویژه در جریان عملیات روسیه در اوکراین را منتشر نمود
وزارت دفاع روسیه، تصاویری از عملیات نیروهای ویژه در جریان عملیات روسیه در اوکراین را منتشر نمود  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.07.2022
اشتراک
وزارت دفاع روسیه، تصاویری از کار رزمی نیروهای ویژه در جریان عملیات ویژه روسیه در اوکراین را نشان داد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه تصاویری از کار رزمی واحدهای نیروهای ویژه منطقه نظامی غرب در جریان عملیات ویژه روسیه در اوکراین را منتشر کرد. وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: در راستای اجرای وظایف بازنمودن مواضع استتار شده نیروهای مسلح اوکراین، یک گروه نیروی ویژه منطقه نظامی غرب عملیات شناسایی و جستجو در پشت خط تماس با دشمن انجام داد.
این گروه که شامل پیشاهنگان، تک تیراندازان، مهندسان، متخصصان ارتباطات و پزشکان نظامی می‌شد، به منطقه‌ای رفتند که قرار بود واحدهای تانک سربازان اوکراینی در آنجا اقامت کنند و روز خود را سپری کنند.
سوخو-25 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.07.2022
انتشار تصاویری از عملیات جنگنده Su-25 روسیه + ویدئو
نیروهای روسیه در اوکراین در یک گشت زنی پیشرفته را کشف کرد که یک سنگر و مواضع استتار شده را با تجهیزات پوشانده بود و با استفاده از عامل غافلگیری و موقعیت سودمند تک تیرانداز آن را منهدم کردند. فرمانده گروه روسیه در حین این عملیات در این ویدئو می گوید: "ما در حال انجام عملیات شناسایی و جستجو بودیم و به طور تصادفی به به اصطلاح از دشمن یعنی حدود سه نفر برخورد کردیم. دشمن منهدم شد، مختصات این حمله به میدان به توپخانه ها تحویل داده شد."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала