نارضایتی راننده تاکسی پس از برگرداندن کیف پول اسطوره‌ی آلمانی +عکس

© Sputnik / Alexey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر Football. 2014 World Cup. Brazil vs. Germany
Football. 2014 World Cup. Brazil vs. Germany - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.07.2022
اشتراک
رفتار مانوئل نویر پس از دریافت کیف پول گمشده‌‌اش انتظارات راننده تاکسی را برآورده نکرد.
به گزارش اسپوتنیک، مردی که "هذیر اس" نامیده می‌شود، دروازه‌بان ۳۶ ساله بایرن‌مونیخ را از زمین تمرین باشگاه به یک مجتمع آپارتمانی شیک در منطقه مسکونی انحصاری لهل در آلمان رساند. راننده تاکسی پس از پایان شیفت کاری خود، کیف پولی حاوی ۷۰۰ پوند پول نقد، ویزا کارت پلاتینیوم و مسترکارت مشکی را روی صندلی عقب خودروی خود پیدا کرد. متوجه شد که این کیف متعلق به نویر است و ۱۲۰ کیلومتر رانندگی کرد تا کیف را به دست صاحبش برساند.
این سفر می‌توانست برای مسافر در حدود ۳۴۰ پوند هزینه در برداشته باشد. اما هذیر این مسافت را تنها طی کرد تا به دروازه‌بان آلمانی برسد. گفته می‌شود، مانوئل نویر از او تشکر نکرد و فقط به او پیراهن بایرن مونیخ هدیه داد.
هذیر گفت: «نام و آدرس نویر روی کارت شناسایی‌اش بود. من مقدار زیادی پول نقد به همراه کارت اعتباری و گواهینامه رانندگی او را در ماشین پیدا کردم. حدود ۱۰ روز بعد از اینکه کیف را به او برگرداندم جعبه‌ای به خانه‌ام فرستاده شد. فقط یک پیراهن در جعبه بود و حتی یک یادداشت تشکر به همراهش نبود. چنین حق‌الزحمه‌ای خیلی مسخره است. من ۴ فرزند دارم. او مسخره‌ام کرد. من نمی‌توانم کاری با این پیراهن بکنم. او مرا کاملاً ناامید کرد.»
طبق قوانین آلمان، هر کسی که پولی به مبلغ ۴۲۵ پوند یا بیشتر پیدا کند، مستحق دریافت ۵ درصد حق‌الزحمه می‌شود، با سه درصد اضافی برای هر مبلغ مشخصی که بیشتر از این مقدار باشد. بنابراین هذیر طبق قانون مستحق دریافت ۲۹ پوند می‌شد. در عوض، نویر یک پیراهن بایرن برای او فرستاد که نزدیک به ۸۵ پوند می‌ارزد. اما هذیر از اینکه ۳۴۰ پوند هزینه رفت و برگشت از دستش رفت تا کیف را به صاحبش برساند عصبانی شده است.
نارضایتی این راننده تاکسی از رفتار مانوئل نویر پس از برگرداندن کیف پول گمشده او، با وجود درآمد خالص سالیانه ۱۸ میلیون یورو، مورد انتقاد بسیاری از کاربران قرار گرفت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала