مأموریت جدید رایزنان ایران در رابطه با ایرانیان خارج از کشور

© Photo / Iran information base (PAD)ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران
ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.07.2022
اشتراک
رئیس جمهور ایران: تحول در رویکردها، ‌ فرآیندها و تحول سازمانی، سه عامل مهم در رسیدن به وضعیت مطلوب در حوزه ارتباطات خارجی است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از "ایرنا"، ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران اعلام نمود که تحول در رویکردها، ‌ فرآیندها و تحول سازمانی، سه عامل مهم در رسیدن به وضعیت مطلوب در حوزه ارتباطات خارجی است.
وی روز 23 ژوئیه (شنبه) در ادامه افزود: "رایزنان فرهنگی باید عمیقاً با مبانی اسلام، انقلاب و اندیشه های امام و رهبری آشنا باشند، توجه و حمایت فرهنگی از ایرانیان خارج از کشور را از مهم ترین مأموریت های آنان دانست. گاهی فرآیندهای معیوب موجب کندی و ایجاد وقفه در کارهای بزرگ می‌شود که باید با پایش دقیق فرایندها، نسبت به اصلاح و ارتقای آنها اقدام شود.
                       ایرانیان بیشتر به چه کشور هایی مهاجرت می کنند؟                             - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.01.2022
چندرسانه ای
ایرانیان بیشتر به چه کشور هایی مهاجرت می کنند؟ + داده نمایی
بعضی از وادادگی‌ها در حوزه‌های مختلف ناشی از عدم شناخت و بینش نسبت به فرهنگ خودی و مرعوب فرهنگ بیگانگان شدن است. رایزنان فرهنگی در خارج از کشور وظیفه دارند نه فقط میان جامعه مسلمانان بلکه با پیروان سایر ادیان الهی و ابراهیمی و همچنین دغدغه‌مندان اخلاق و معنویت، در مقابل توطئه های شوم ضد بشری اتحاد ایجاد کنند. اگر چنین اتحادی شکل بگیرد قطعاً ایستادگی در مقابل امواج ضد فرهنگی و ضد انسانی امکان‌پذیر است.
استفاده از رسانه‌ها و ابزار تبلیغی و شناساندن ظرفیت‌های فرهنگی ایران به دیگر ملت‌ها به ظرفیت بزرگ ایرانیان خارج از کشور برای کنشگری موثر در حوزه ترویج فرهنگ ضروری است. این ظرفیت بزرگ نباید رها شود و با حمایت درست و ایجاد ارتباطات اثربخش، هر یک از ایرانیان خارج از کشور می‌توانند سفیر فرهنگی انقلاب در محل زندگی خود باشند و به گسترش نگاه معرفتی انقلاب کمک کنند".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала