خواستگاری مجدد سوپر مدل ایتالیایی از احمدی‌نژاد +عکس

© Sputnik / Sergei Guneev  /  مراجعه به بانک تصاویر بازداشت وزیر دولت محمود احمدی نژاد
بازداشت وزیر دولت محمود احمدی نژاد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.07.2022
اشتراک
پیشنهاد مجدد دختر شایسته ایتالیایی برای ازدواج با رئیس‌جمهور دوره نهم و دهم ایران، سوژه طنز کاربران در صفحات اجتماعی شده است.
به گزارش اسپوتنیک، سیلویا والریا، مدلینگ و دختر شایسته ایتالیایی جهان که اکنون ۳۱ سال دارد در سال ٢٠١٠ گفته بود که علاقه خاصی به ازدواج با محمود احمدی‌نژاد دارد و تمایلی زیادی به ازدواج با این شخصیت نشان داده است. این سوپرمدل ایتالیایی بار دیگر پس از ۱۱ سال، مجددا به محمود احمدی‌نژاد ابراز علاقه کرده است و گفته است که آرزویش ازدواج با رئیس جمهور سابق ایران است.
سیلویا والریا، ۱۱ سال پیش کتاب "یک روزی یک رئیس جمهوری بود" را نوشت و محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهوری اسبق ایران را تنها مرد واقعی در عرصه جهانی دانسته و عنوان کرده که وی تنها مرد روی زمین است، چراکه او هزاران فرسنگ به دور از هر نوع مد، پوچی و خودبینی است. این کتاب ۸۱ صفحه ای در کتابفروشی‌های سراسر ایتالیا به قیمت ۹ یورو عرضه می‌شده است.
بسیاری از کاربران ایرانی با نگاه طنز به این خبر واکنش نشان می‌دهند و جملاتی چون پس از سام اصغری، احمدی‌نژاد دومین افتخار ملی است، خدای شانس، با لبخندی که احمدی‌نژاد دارد همه عاشق او می‌شوند، دعانویس احمدی‌نژاد را به ما هم معرفی کنید و دعای خیر پدر و مادر نتیجه‌اش این می‌شوند در کامنت‌ها استفاده می‌کننند. برخی از کاربران این سوپرمدل ایتالیایی را دیوانه می‌دانند و عنوان می‌کنند او برخلاف چهره‌ی زیبایش، مغز و قدرت انتخاب درست ندارد.
اما جمعی از کاربران هم معتقدند علف باید به دهن بزی شیرین بیاید و اینکه دید، میل یار چیست و کیست. گروهی از کاربران با شوخی عنوان می‌کنند اکنون یک دنیا منتظر پاسخ احمدی‌نژاد به این خواستگاری است و حتی ممکن است او این بار قبول کند و جشن در پیش داشته باشیم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала